کد خبر ۳۵۴۳۳ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۱

خدمت رساني به مردم در بيش از ۵۲۰ موضوع شهري

سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداري قم گفت: سامانه ۱۳۷ در ۵۲۶ موضوع شهري آماده دريافت نظرات، پيشنهادات و مشكلات مردم بوده و تماس‌ها، ثبت و پيگيري شده و نتيجه به شهروندان ارائه مي‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از اداره كل روابط عمومي و بين‌الملل شهرداري قم، ابراهيم خسروي با اشاره به خدمات ويژه سامانه ۱۳۷ شهرداري قم در خصوص اجراي طرح‌هاي شهرداري بيان كرد: سازمان مديريت پسماند طرحي را با عنوان «هبه» با هدف جمع‌آوري لوازم خانگي مازاد شهروندان با همكاري بهزيستي انجام مي‌دهد و اين لوازم خانگي در اختيار خانواده‌هاي نيازمند قرار مي‌گيرد.

وي بيان كرد: مردم مي‌توانند كه براي مشاركت در اين طرح با سامانه ۱۳۷ تماس مي‌گيرند تا ماموران براي دريافت وسايل خانگي مازاد اقدام كنند.

سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداري قم با اشاره به اجراي طرح درختكاري از ۱۵ تا ۲۱ اسفند اظهار كرد: در اين طرح نسبت به اهدا درخت‌هاي مثمر انار، ‌زيتون و انجير از سوي همكاران سازمان پارك‌ها و فضاي سبز اقدام مي‌شود كه مردم اطلاعات بيشتر براي دريافت درخت به صورت رايگان را مي‌توانند از سامانه ۱۳۷ دريافت كنند.

وي در خصوص تماس‌هاي مردم در جهت تقدير از عملكرد شهرداري اظهار كرد: از ابتداي سال تا پايان بهمن ماه ۱۱۲۸ تماس با سامانه برقرار شده و شهروندان از خدمات شهرداري تقدير كرده‌اند.

خسروي خاطرنشان كرد: سامانه ۱۳۷ در ۵۲۶ موضوع شهري آماده دريافت نظرات، پيشنهادات و مشكلات مردم بوده و تماس‌ها، ثبت و پيگيري شده و نتيجه به شهروندان ارائه مي‌شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com