کد خبر ۳۵۴۶۰ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۲
به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س)

ویژه‌برنامه «یک آسمان نیلی شد» در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برگزاری ویژه‌برنامه «یک آسمان نیلی شد» به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س) در این مسجد مقدس خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت‌الاسلام عباس ابراهیمی عنوان کرد: ویژه برنامه «یک آسمان نیلی شد» در ایام فاطمیه در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: این مراسم با حضور هیئت محبین اهل بیت (ع) از شام چهارشنبه از ساعت 19 و 30 دقیقه به مدت پنج شب در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

وی گفت: در ابتدای این مراسم، محفل قرآنی با حضور قاریان بین‌المللی برگزار می‌شود و پس از آن زیارت نامه حضرت فاطمه (س) قرائت می‌شود.

ابراهیمی ادامه داد: در این مراسم، مداحان اهل بیت حاج عباس حیدرزاده، حاج رضا عاصی و حاج علی مالکی نژاد در شب‌های مختلف مراسم حضور خواهند داشت و به مداحی، روضه‌خوانی و سینه‌زنی می‌پردازند.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران اضافه کرد: سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان پایان بخش ویژه برنامه «یک آسمان نیلی شد» خواهد بود که از ساعت 9 و 30 تا ساعت 10 و 30 دقیقه برگزار می‌شود.

ابراهیمی در پایان یادآور شد: مراسم قرائت دعای توسل در شام سه شنبه (18 اسفند) با مداحی و سینه‌زنی حاج سعید حدادیان برگزار می‌شود و قبل از قرائت دعای توسل، حجت‌الاسلام سیدمهدی حائری شیرازی به سخنرانی می‌پردازند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com