کد خبر ۳۵۵۵۸ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۷

دبیر مجمع ملی حیات: غرس درخت کاشتن امید در دل انسان‌هاست

دبیر مجمع ملی حیات هدف از حضور دانش‌آموزان در مراسم‌های درختکاری را تشویق آنها به عمل صالح دانست و گفت: غرس درخت در حقیقت کاشتن امید در دل‌های دیگر انسان‌هاست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم، آیت‌الله سید فرید موسوی در حاشیه مراسم درختکاری که با مشارکت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم در اردوگاه شهدای 15 خرداد اداره‌کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، اظهار کرد: خداوند تبارک و تعالی نخستین درختکار عالم بوده و ملائکه به دستور او به صورت مستمر برای افراد مومنان درخت می‌کارند.

وی با بیان اینکه کاشت درخت ثواب اخروی بسیاری برای افراد دارد، اضافه کرد: کاشت درخت از خواسته‌های مورد نظر اسلام است که امیدواریم امروز با استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان و ترویج این فرهنگ در میان آنها به دستورات دین مبین اسلام عمل کرده باشیم.

مدیر مدرسه علمیه حیات طیبه حسینی و دبیر مجمع ملی حیات هدف از حضور دانش‌آموزان در مراسم‌های درختکاری را تشویق آنها به عمل صالح دانست و خاطرنشان کرد: غرس درخت در حقیقت کاشتن امید در دل‌های دیگر انسان‌هاست.

وی در پایان سخنان خود بر اهمیت ترویج درختکاری در جامعه اسلامی تاکید کرد و حراست از این سرمایه‌ها با استفاده از مشارکت‌های مردمی را ضروری دانست.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com