کد خبر ۴۰۰۳۴ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲
مديرعامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري قم خبر داد

كاشت ۱۰۰۰ اصله درخت در بوستان ولايت قم

مديرعامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري قم از كاشت هزار اصله درخت در بوستان ولايت با مشاركت گروه جهادي طراوت ماندگار در قالب گروهي از روحانيون ، طلاب و فضلاي حوزه علميه قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به انجام برنامه‌های مختلف در هفته درختکاری اظهار کرد: در این هفته به صورت سمبلیک و حرکت خودجوش بحث درختکاری در دستور کار است و اهمیت درختکاری برای مردم و شهروندان تبیین می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس این سازمان با مشارکت گروه جهادی طراوت ماندگار که جمعی از طلاب و فضلای حوزه علمیه قم که در حقیقت پیگیر مسائل زیست محیطی و مباحث کاشت درخت هستند امروز برنامه کاشت هزار اصله درخت زیتون در بوستان جنگلی ولایت انجام دادند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به برنامه کاشت درخت در بوستان ولایت گفت: در این مراسم تعداد کثیری از طلاب، شهروندان و علاقمندان و فعالان محیط زیست حضور داشتند.

جوادیان با اشاره به هدف از برگزاری چنین مراسم‌هایی گفت: این مراسم با هدف ترویج درختکاری، ارتقاء میزان فضای سبز و پاکسازی محیط زیست از پسماندها برگزار شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به برنامه‌های دیگر هفته درختکاری گفت: ۷۰ هزار اصله نهال در هشت ایستگاه در این هفته توزیع و اهدا می‌شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com