کد خبر ۳۵۵۶۰ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۸

کسب مدال نقره مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی توسط دانشجوی دانشگاه قم

دانشجوی دانشگاه قم در خصوص کسب مقام خود گفت: در مسابقات استانی کاراته، انتخابی تیم ملی که در اواسط بهمن ماه برگزار شد، شرکت کردم و توانستم مدال نقره این مسابقات و همچنین سهمیه حضور در مسابقات کشوری را کسب کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، محسن عبادی‌پور، دانشجوی زبان و ادبیات فارسی دانشگاه قم توانست مدال نقره مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی در استان قم را کسب کند.

وی در خصوص کسب مقام خود گفت: در مسابقات استانی کاراته، انتخابی تیم ملی که در اواسط بهمن ماه برگزار شد، شرکت کردم و توانستم مدال نقره این مسابقات و همچنین سهمیه حضور در مسابقات کشوری را کسب کنم.

دانشجوی زبان و ادبیات فارسی دانشگاه قم با اشاره به سوابق ورزشی خود اظهار داشت: کاراته را حدود ۵سال پیش نزد مجید عبدالحسینی، مربی بسیار خوب تیم ملی شروع کردم و در دو سه سال اخیر توانستم چند مدال مختلف، از جمله یک مدال نقره و دو برنز کشور و یک مدال برنز مسابقات جهانی شوبوکای که در شهریور ماه امسال در تهران برگزار شد را، کسب کنم.

عبادی‌پور با بیان اینکه مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی کاراته احتمالا در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد، افزود: با توجه به اهمیت این مسابقه و در صورت وجود شرایط مناسب حتما در این مسابقات شرکت خواهم کرد و امیدوارم بتوانم مقام خوبی را کسب کنم تا افتخار پوشیدن لباس تیم ملی را به دست بیاورم.

وی خاطر نشان کرد: جا دارد تشکر ویژه‌ای را اول از مربی خودم داشته باشم که همواره زحمات فراوانی را برای من متحمل شدند و در وهله دوم تشکر کنم از مسئولان دانشگاه قم که به این مسائل توجه دارند و با این قبیل توجهات موجب ترغیب ورزشکاران به تلاش بیشتر و همچنین تشویق دیگر دانشجویان به گرایش سوی ورزش می‌شوند.

 

منبع: خبرگزاري دانشجو

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com