کد خبر ۳۵۵۶۵ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۸
سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم:

مبادی ورودی و خروجی شهر قم از ضایعات خاک و نخاله پاکسازی می‌شود

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: همزمان با فرا رسیدن سال جدید، پاکسازی مبادی ورودی و خروجی شهر از ضایعات خاک و نخاله توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم انجام می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید عبدالله میرابراهیمی با اعلام این خبر اظهار کرد: طرح پاکسازی محورهای اصلی سطح شهر در قالب طرح استقبال از بهار است که همزمان با پایان سال انجام می‌شود.

وی گفت: هدف از اجرای این طرح پاکسازی مسیر و معابر سطح شهر از ضایعات خاک و نخاله، بهسازی مسیرها و ایجاد منظری زیبا و مناسب برای شهروندان و زائرانی است که در شهر تردد می‌کنند.

میرابراهیمی با بیان اینکه قم شاهراه مواصلاتی 17 استان کشور است و از این رو ضرورت دارد که در زمینه پاکسازی سطح شهر اقدام شود یادآور شد: پاکسازی در محورهای اطراف شهر، جاده کوه سفید، جاده اصفهان، کمربندی امام علی، جاده جمکران، عوارضی کاشان تا عوارضی تهران، بوستان غدیر و... انجام می‌شود.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با بیان اینکه در اجرای این طرح 16 محل پاکسازی می‌شود، تصریح کرد: این طرح با فعالیت 16 اکیپ در قالب 16 دستگاه لودر، 12 دستگاه بابکت و 45 دستگاه کامیون اجرایی خواهد شد.

میرابراهیمی بیان کرد: پاکسازی سطح شهر از پسماند و ضایعات خاک و نخاله در راستای حذف آلاینده‌های زیست محیطی است که موجب ایجاد گرد و غبار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پاکسازی حریم راه‌ها به طور مستمر و در طول سال انجام می‌شود، تصریح کرد: این اقدام یک نگاه بازدارندگی برای افراد متخلف و حذف محیط‌های نازیبا از سطح شهر را دارد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com