کد خبر ۳۵۶۶۵ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۵
برگزاری مجدد تورهای گردشگری در قم؛

نوروز 95 و تورهای گردشگری قم

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به تجربه های سالهای گذشته و میزان استقبال زائران از این طرح، افزود:نوروز 94 برنامه های متنوع و خوبی برای زائران در نظر گرفته شد و امسال نیز همین برنامه ها در سطوح بالاتر در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، نعمت الله عواطف رستمی با اشاره به برگزاری مجدد تورهای گردشگردی در ایام نوروز اظهار داشت:این تورها برای بازدید مسافران و زائران حرم کریمه اهل بیت(ع) از اماکن مذهبی،تاریخی و فرهنگی استان قم برگزار می شود.

وی با اشاره به تجربه های سالهای گذشته و میزان استقبال زائران از این طرح، افزود:نوروز 94 برنامه های متنوع و خوبی برای زائران در نظر گرفته شد و امسال نیز همین برنامه ها در سطوح بالاتر در دستور کار قرار خواهد گرفت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه برای آشنایی مسافران با مناطق گردشگری قم بروشورهایی در اختیار آنها قرار می گیرد،ابراز داشت: در خصوص میزان تاثیر گزاری این تور در حوزه گردشگری استان قم تا به حال ارزیابی های مهمی انجام نگرفته است اما با توجه به نظر سنجی های انجام شده رضایتمندی مسافران تا حدود زیادی حاصل شده است.

وی ادامه داد:در حال حاضر مهم ترین موضوع ایجاد موج فکری بین مردم ایران و شناساندن مناطق گردشگری استان قم  در کشور است اگر به نقطه ای برسیم که پل ارتباطی بین گردشگران و زائران برقرار کنیم مطمئنا موفق تر خواهیم بود.

عواطف رستمی تعداد استقبال کنندگان از این طرح را طی نوروز سال 94 ، چهار هزار نفر اعلام کرد و خاطر نشان ساخت:در نوروز 95 نیز  تعداد 4 خودرو در چهار  بوستان زائر، علوی ، بنیادی و بوستان فدک به صورت مجهز مستقر خواهند شد و بازدیدکنندگان را به اماکن پیش بینی شده انتقال می دهند.

 

منبع: قم فردا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com