کد خبر ۳۵۵۷۲ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۴
مدیر عامل شرکت مخابرات مطرح کرد

اهتمام مسئولان به استفاده بهینه از امکانات حوزه ارتباطات در قم

مدیر عامل شرکت مخابرات گفت: اکنون تا استفاده بهینه از امکانات استان قم فاصله زیادی داریم که باید این فاصله جبران شود تا استان قم در حوزه ارتباطات که دستگاه‌های مختلف می‌توانند از آن استفاده کنند به نتایج مطلوب برسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، سید اسدالله دهناد ظهر امروز در آخرین جلسه شورای اداری استان قم در سال 94 که همزمان با شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار شهدا برگزار شد، با بیان اینکه در سه دهه اخیر تکنولوژی ارتباطات در بعد سخت افزار و نرم‌افزار پیشرفت قابل توجهی داشته است اظهار کرد: شبکه‌های اجتماعی در کشور و استان قم با توجه به ضریب بالای شهرنشینی و باسوادی کاربران بسیاری را به خود جذب کرده است.

وی با تأکید بر اینکه اعمال حاکمیت در دنیا از مسیرهای سنتی به سمت نوین تغییر کرده است، اضافه کرد: ایجاد زیرساخت‌های قابل توجه ارتباطات در کشور به ویژه استان قم باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد، اکنون تا استفاده بهینه از امکانات استان فاصله زیادی داریم که باید این فاصله جبران شود تا استان قم در حوزه ارتباطات که دستگاه‌های مختلف می‌توانند از آن استفاده کنند به نتایج مطلوب برسد.

مدیر عامل شرکت مخابرات یادآور شد: اگر کاهش تلفات تصادفات، ایجاد نظم اجتماعی و بهبود حمل و نقل مورد توجه مسئولان استانی است باید از مسیر تکنولوژی اطلاعات عبور کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به زیرساخت‌های مناسب استان قم شرکت مخابرات آمادگی دارد در راستای تقویت شهر الکترونیک و هوشمندسازی خدمات مدیریت شهری در قم همکاری مناسبی با مسئولان استانی قم داشته باشد به همین علت تفاهم‌نامه همکاری میان استانداری، شهرداری و شرکت مخابرات امضا می‌شود که امیدواریم با این دستاورد در راستای شهر الکترونیک گام‌های مناسبی برداریم.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com