کد خبر ۳۵۵۸۷ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۹
رئیس هیئت کاراته استان قم خبر داد

موفقیت 3 نماینده کاراته قم در کسب رتبه‌های برتر لیگ کاتا

رئیس هیئت کاراته استان قم از موفقیت سه نماینده کاراته قم در کسب رتبه‌های برتر مسابقات لیگ‌های کاتا و کومیته باشگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، علیرضا برخورداری اظهار کرد: خوشبختانه یک بار دیگر روند موفقیت‌های کاراته قم در مسابقات باشگاه‌های کشور ادامه پیدا کرد و امسال شاهد درخشش سه نماینده قم در کسب مقام‌های برتر لیگ‌های کاتا و کومیته هستیم.

وی ادامه داد: پیش از این نیز این اتفاق رخ داده بود و بار دیگر توانمندی و انسجام کاراته قم موجب شد تا در سطح لیگ‌های کشور اقتدار خود را حفظ کنیم و شاهد درخشش نخبه‌های کاراته قم در هر دو رشته کاتا و کومیته لیگ‌های کاراته کشور باشیم.

رئیس هیئت کاراته استان قم بیان کرد: در پایان لیگ‌های کاراته فصل 1394 قهرمانی باشگاه‌های کشور، تیم‌هایی که به نمایندگی از استان قم برابر حریفان خود به میدان رفته بودند بار دیگر با درخشش خود، کاراته قم را صاحب عناوین برتر این رقابت‌ها کردند.

وی یاد آور شد: در رده سنی نونهالان مسابقات لیگ کاتا قهرمانی باشگاه‌های کشور امسال تیم کاتا موبایل‌جهان قم با درخشش کاتاروهای مستعد و آینده‌داری که در ترکیب خود دارد، بالاتر از دیگر رقبا به مقام نخست دست یافت و تیم کاتای باشگاه سفیر قم نیز مقام سوم را کسب کرد.

برخورداری افزود: در مسابقات لیگ کاتای رده سنی نوجوانان باشگاه‌های ایران نیز تیم پیوند محاسب قم با وجود شایستگی بالایی که برای کسب مقام قهرمانی داشت در نهایت رتبه دوم را کسب کرد و نایب‌قهرمان این رقابت‌ها شد، ضمن اینکه تیم کاتای باشگاه سفیر قم مقام سوم را به دست آورد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در پایان رقابت‌های لیگ کاتای رده سنی جوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور، تیم کاتای باشگاه سفیر قم شایستگی‌های خود را به نمایش گذاشت و با درخشش بازیکنان آماده و با انگیزه خود دیگر رقبا را از پیش‌رو برداشت تا مقام قهرمانی را از آن خود کند.

رئیس هیئت کاراته استان قم با تبریک این موفقیت‌ها به جامعه ورزش قم و خانواده بزرگ کاراته، ابراز کرد: رقابت‌های سه رده سنی لیگ‌های کاتای باشگاه‌های کشور در حالی به کار خود پایان داد که سالن غدیر تهران میزبان دیدارهای هفته پایانی بود.

وی افزود: تیم کاتای پیوند محاسب قم متشکل از سید مجید وکیلی، حسین خدری، امیرحسین گل‌بهار و محمدمهدی صالح‌پور که به عنوان سرگروه به مرحله نیمه نهایی راه یافته بود، در رقابتی جذاب پس از غلبه بر تیم لبنیات ارژن شیراز (الف) به فینال رسید و حریف دیگر تیم شیرازی یعنی تیم لبنیات ارژن شیراز (ب) شد.

برخورداری اضافه کرد: دیدار نهایی این دوره از رقابت‌ها نیز بسیار نفس‌گیر و نزدیک برگزار شد و در رقابتی میلیمتری بازی به نفع نماینده استان فارس تمام شد تا تیم پیوند محاسب قم به عنوان دوم و مقام نایب‌قهرمانی لیگ جوانه‌های کشور بسنده کند.

وی یاد آور شد: کاتاروهای تیم پیوند محاسب قم به سرمربیگری حسن سلطانی، مربیگری محمدمهدی سلطانی و علی سلطانی و سرپرستی و حمایت مالی علیرضا لایقی مدیرعامل شرکت مالیاتی پیوند محاسب در این دوره از رقابت‌ها حضور یافت.

رئیس هیئت کاراته استان قم افزود: تیم موبایل‌جهان قم نیز به سرمربیگری محمد سلطانی با ترکیب متین محمدی‌یکتا، محمدمعین غلامی و رضا تلخابی و با حمایت مالی مجید جهان‌آرا مدیر فروشگاه موبایل جهان، قهرمان لیگ کاتای نونهالان کشور شد و کاپ قهرمانی را به خود اختصاص داد.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com