کد خبر ۳۳۸۳۷ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۹
با نظر علی دایی

جدایی بیک‌زاده از صبا قطعی شد

ر شرایطی که 10 روز دیگر از مهلت نقل و انتقالات نیم‌فصل رقابت‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باقی مانده است، جدایی بازیکن ملی‌پوش صبای قم از جمع شاگردان علی دایی در نیم‌فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال قطعی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، در شرایطی که 10 روز دیگر از مهلت نقل و انتقالات نیم‌فصل رقابت‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باقی مانده است، تیم صبای قم با جدیت وارد عملیات اجرایی برای تقویت خود برای دور برگشت لیگ برتر شده است.

علی دایی سرمربی تیم فوتبال صبای قم که اکنون همراه با تیمش در اردوی آماده‌سازی جزیره زیبای کیش به سر می‌برد برای اینکه صبای قم در 13 بازی باقی مانده از نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بهترین عملکرد را داشته در جمع مدعیان قهرمانی جایگاه خود را ارتقاء بدهد، دست به تغییرات اساسی در این تیم زده است.



بیک‌زاده بعد از دهنوی دومین بازیکن در لیگ فروش صبا
دایی که در شروع بازی‌های لیگ پانزدهم فرصت چندان زیادی برای بکارگیری بازیکنان با کیفیت و بستن یک تیم کاملا آماده نداشت اکنون از فرصت به خوبی استفاده می‌کند و با شناخت دقیقی که از کیفیت بازیکنان خود به دست آورده دست به تقویت تیم صبا زده است.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم برای اینکه صبا نقاط ضعف خود را برطرف کند و با اقتدار به روند رو به رشد خود در دور برگشت لیگ پانزدهم ادامه بدهد، بازیکنانی که در نیم‌فصل نخست لیگ برتر نتوانستند انتظارات وی را برآورده کنند از این تیم کنار می‌گذارد.

ابتدا ابوالقاسم دهنوی هافبک دفاعی صبای قم از لیست علی دایی برای دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور کنار گذاشته شد و اکنون نوبت به هاشم بیک‌زاده رسیده است تا از صبا جدا شده و یک بازیکن دیگر به جای وی جذب صبای قم شود.

بیک‌زاده که بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان به شمار می‌رود و در جام جهانی 2014 برزیل و جام ملت‌های آسیا 2015 استرالیا در جمع شاگردان کارلوس کیروش پرتغالی حضور داشت، پیش‌بینی می‌شد یکی از مهره‌های کلیدی و موثر صبا برابر رقبای لیگ برتر باشد اما اینگونه نشد.



12 بازی بیک‌زاده برای صبای قم در لیگ برتر فوتبال
این بازیکن که فوتبال خود را از تیم فجر شهید سپاسی شیراز آغاز کرد و بعد از آن به واسطه درخشش در لیگ برتر به عضویت تیم‌های سپاهان اصفهان و استقلال تهران نیز  درآمد در صبای قم نتوانست بازیکن موفقی باشد و بیشتر به خاطر آسیب‌دیدگی از میدان دور بود.

ملی‌پوش سابق کشورمان که خوب می‌داند عملکرد چندان خوبی در نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نداشته تصمیم به جدایی از صبا گرفته است و به احتمال فراوان تا چند روز آینده تیم جدید خود را معرفی خواهد کرد.

این بازیکن که یکی از خریدهای خوب علی دایی برای صبا در شروع پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شمار می‌رفت، بعد از آنکه در 12 بازی برای صبا برابر رقبای لیگ برتری به میدان رفت تصمیم به جدایی از جمع شاگردان علی دایی گرفته است.

بیک‌زاده ابتدای فصل در پست دفاع چپ برای صبای قم ایفای نقش ‌کرد اما بعد از آن در دفاع راست به کار گرفته شد ولی همانند چند فصل اخیر لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بار دیگر بداقبالی به سراغ این بازیکن آمد و بیک‌زاده به دلیل مصدومیت پنج بازی صبا را از دست داد.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com