کد خبر ۳۵۶۶۱ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۲

تكدي گري و كنترل شديد شهرداري در رابطه با آرامستان ها

مديركل نظارت و هماهنگي خدمات شهري شهرداري قم تصريح كرد: گشت هاي تخلفات شهري در اين ايام به شدت فعال هستند تا از هرگونه دست فروشي و حضور متكديان در معابر و خيابان هاي منتهي به آرامستان ها جلوگيري شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از اداره كل روابط عمومي و بين‌الملل شهرداري قم، سيدمحسن ميرهادي با اشاره به اقدامات شهرداري براي آماده سازي شهر در ايام پاياني سال اظهار كرد: با توجه به اينكه پنج شنبه پايان سال شاهد حضور مردم در آرامستان‌هاي سطح شهر هستيم برنامه‌ريزي‌هاي لازم براي اين امر صورت گرفته است.

وي با اشاره به پراكندگي آرامستان‌هاي سطح شهر خاطرنشان كرد: هماهنگي لازم با مجموعه‌هاي شهري انجام شده تا بدون هيچ گونه مشكلي مردم ايام پايان سال خود را سپري كنند.

مديركل نظارت و هماهنگي خدمات شهري شهرداري قم آماده سازي آرامستان‌هاي سطح شهر را مورد توجه قرارداد و افزود: با همكاري سازمان آرامستان‌ها نظافت، شستشو و آماده سازي آرامستان‌ها از جمله اقدامات صورت گرفته مي‌باشد.

وي به هماهنگي‌هاي صورت گرفته در خصوص اياب و ذهاب همشهريان به آرامستان ها اشاره كرد و گفت: با هماهنگي سازمان اتوبوسراني، ناوگان لازم براي جابجايي مردم به آرامستان‌ها، خصوصا آرامستان بهشت معصومه و بقيع در نظر گرفته شده است.

ميرهادي از آماده باش بيش از ۳ هزار نفر از نيروهاي خدمات شهري، آتشنشاني، فضاي سبز و پرسنل ستادي در ايام پاياني سال خبر داد و افزود: اميدواريم اين ايام با آرامش و بدون هيچ مشكل شهري براي مردم سپري شود.

وي با اشاره به افزايش تكدي گري در ايام پاياني سال با توجه به تراكم بالاي جمعيت در مناطق شهر خصوصا در پنج شنبه پايان سال تصريح كرد: گشت هاي تخلفات شهري در اين ايام به شدت فعال هستند تا از هرگونه دست فروشي و حضور متكديان در معابر و خيابان هاي منتهي به آرامستان ها جلوگيري شود.

مديركل نظارت و هماهنگي خدمات شهري شهرداري قم با بيان اينكه تكدي گري در سطح شهر چهره و منظره شهري را مخدوش مي كند، خاطرنشان كرد: در آينده نزديك با اجراي طرح هاي ساماندهي، از حضور متكديان در سطح شهر و دست فروشي در مناطق پرتردد شهري جلوگيري مي شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com