کد خبر ۳۵۶۹۴ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۸
برنامه هاي نوروزي حرم مطهر كريمه اهل بيت؛

برپايي نمايشگاه فاطمي در قم با 13 غرفه

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه (س) از برپایی نمایشگاه فاطمی در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، حجت‌الاسلام صفر فلاحی در نشست خبری که با موضوع برنامه‌های نوروزی آستانه مقدسه برگزار شد، با اشاره به برپایی نمایشگاه فاطمی در ایام نوروز گفت: این نمایشگاه دارای 13 غرفه است.

وی افزود: مدیریت حرم مطهر در این نمایشگاه غرفه‌ای مجزا دارد که شامل انتظامات و ارشاد، خدمات زائر، خدمات اماکن و ... است.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) ادامه داد: مدیریت فنی و مهندسی، مدیریت بهداشت و درمان و مدیریت روابط عمومی و تبلیغات نیز هر یک در نمایشگاه غرفه خواهند داشت.

فلاحی غرفه بیداری اسلامی و دشمن‌شناسی، یادمان شهدا، معرفی شخصیت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در تابلوهای نمایشگاهی، معرفی امامزادگان استان و مدیریت معارف قرآن و عترت را از دیگر بخش‌های این نمایشگاه دانست.

وی اضافه کرد: غرفه مشاوره وقف، هدایا و نذورات، مدیریت فرهنگی ـ هنری، موسسه فرهنگی اقتصادی زائر و گزارش خدمات بخش‌های مختلف آستان مقدس در قالب 80 تابلو از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است که در صحن جامع فاطمی برپا خواهد شد.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزاری نمایشگاهی دیگر با عنوان حریم حرم را مورد توجه قرار داد و گفت: این نمایشگاه روایتی هنرمندانه از زندگانی حضرت معصومه(س) به همراه نمایش عکس‌هایی از بخش‌ها و برنامه‌های مختلف حرم است که در پارکینگ ضلع شرقی برپا می‌شود.

فلاحی با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف ویژه کودکان و نوجوانان گفت: چهار مرکز برای این امر در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: مرکز شماره یک ویژه پسران جنب درب یک، مرکز شماره دو در بالکن شرقی شبستان امام خمینی ویژه دختران، مرکز شماره سه در صحن جامع فاطمی و مرکز شماره چهار در صحن جواد‌الائمه در نمایشگاه نوروزی فاطمی نیز به صورت مشترک در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزاری دوره‌های حرم‌شناسی و شخصیت‌شناسی حضرت، مسابقه نوروزی عیدانه، غرفه‌های مشاوره و پاسخگویی، خیران و واقفان،  برنامه‌های ویژه بانوان و فروشگاه عرضه کتاب و محصولات فرهنگی را از دیگر برنامه‌های آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) در ایام نوروز ذکر کرد.

 

منبع: برنانيوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com