کد خبر ۳۵۷۰۴ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۶
استاندار قم:

«آرامش بهاری» در راستای پاسخگویی به نیازهای فرهنگی جامعه است

استاندار قم گفت: امروزه فعالیت‌های فرهنگی یکی از مهمترین نیازهای کشور است و طرح آرامش بهاری هم در همین راستا قابل ارزیابی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، سید مهدی صادقی صبح امروز در مراسم آغاز بکار طرح آرامش بهاری نوروز 95 که در مزار مقدس شیخان برگزار شد اظهار کرد: از اقدامات گسترده اداره کل اوقاف استان قم برای ارائه خدمات فرهنگی در قالب طرح آرامش بهاری تشکر می‌کنیم.

 

وی افزود: امروزه فعالیت‌های فرهنگی یکی از مهمترین نیازهای کشور است و طرح آرامش بهاری هم در همین راستا قابل ارزیابی است؛ امیدواریم با نیازسنجی و تقویت برنامه‌ها، بتوانیم به همه اهداف این طرح دست یابیم.

 

استاندار قم مباحث فرهنگی را غذای روح انسان‌ها دانست و گفت: هر چقدر در راستای برگزاری بهتر طرح‌هایی همچون آرامش بهاری بکوشیم باز هم جای کار بسیاری وجود دارد.

 

وی ادامه داد: بقاع متبرکه همواره پناهگاه شیعیان و مشتاقان اهل بیت(ع) بوده بنابراین باید در راستای جذب بیشتر مردم به این اماکن بکوشیم و در این راستا تلاش در راستای بهسازی اماکن مقدسه و نظافت و پاکیزگی دائمی آنها اهمیت زیادی دارد.

صادقی خاطرنشان کرد: همچنین لازم است امکانات مناسبی که مورد نیاز زائران است در کنار فعالیت‌های فرهنگی در بقاع متبرکه فراهم شود زیرا این امر سبب جذب بیشتر خواهد شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com