کد خبر ۳۵۷۵۰ انتشار : ۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۲

برگزاری مراسم تحویل سال نو در 15 بقعه متبرکه ناحیه 2 قم

مدیر اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان قم گفت: مراسم لحظه تحویل سال نو در 15 بقعه متبرکه این ناحیه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام عبدالحمید فاطمیان اظهار کرد: طرح آرامش بهاری با راه‌اندازی خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه شاخص ناحیه دو شهرستان قم اجرایی شده است.

وی افزود: این خیمه‌های معرفت در سه سطح رتبه‌بندی شده‌اند؛ آستان مقدس امامزادگان جعفر(ع) روستای زواریون، عبدالله(ع) قلعه چم و شاه جمال الدین(ع) دارای خیمه‌ معرفت سطح یک شامل هفت غرفه مشاوره و پاسخگویی به مسائل شرعی، مشاوره وقف، مشاوره خانواده، قرآن بخوانید جایزه بگیرید، کودک و نوجوان، عفاف و حجاب و چند رسانه‌ای هستند که به تعداد هر یک از غرفه‌ها، مبلغ روحانی در این خیمه‌ها حضور دارد.

مدیر اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان قم تعداد خیمه‌های سطح دو را چهار مورد ذکر کرد و گفت: این خیمه‌ها در آستان مقدس امامزادگان ابراهیم(ع)، جعفر شهید(ع)، عبدالله(ع) قلعه کامکار و مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، دارای چهار غرفه مشاوره و پاسخگویی به مسائل شرعی، قرآن بخوانید جایزه بگیرید، مشاوره وقف و کودک و نوجوان هستند.

وی ادامه داد: در آستان مقدس امامزادگان احمد(ع)، سید معصوم(ع)، طاهر(ع) روستای طغرود، مسجد امام حسن عسکری(ع)، خدیجه خاتون(س) و محمد غائب(ع) در نیزار هم خیمه معرفت با یک غرفه مشاوره و پاسخگویی به مسائل شرعی برپا شده است.

فاطمیان با بیان اینکه مراسم لحظه تحویل سال نو در 15 بقعه متبرکه این ناحیه برگزار می‌شود گفت: این مراسم شامل سخنرانی، قرائت دعای لحظه تحویل سال، پخش پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب و پذیرایی از حاضران خواهد بود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com