کد خبر ۳۵۸۲۹ انتشار : ۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۱۸

شبستان حضرت ام البنین(ع) در جوار چهار امامزاده فردو ساخته می‌شود

مدیر اوقاف و امور خیریه کهک گفت: شبستان حضرت ام البنین(ع) در جوار آستان مقدس چهار امامزاده منطقه بوره در اطراف روستای فردو ساخته می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام رحمت جمشیدپور با اشاره به بررسی‌های انجام شده و نبود مکان مناسب برای بقاع متبرکه امامزادگان بخش فردو اظهار کرد: به همین منظور مقرر شد در جوار آستان مقدس چهارامامزاده منطقه بوره، شبستانی به مساحت 100 متر مربع احداث شود.

وی افزود: این چهار امامزاده واجب‌التعظیم از نوادگان شاه سید علی(ع) و حضرت عباس(ع) هستند به همین دلیل با توجه به تقارن این اقدام با سالروز وفات حضرت ام البنین(ع)، مقرر شد شبستان به نام این بانوی گرامی نامگذاری شود.

مدیر اوقاف و امور خیریه کهک با بیان اینکه کلنگ احداث این شبستان امروز به زمین زده شد گفت: از فردا عملیات عمرانی ساخت شبستان حضرت ام البنین(ع) شروع می‌شود.

وی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح، ایجاد تسهیلات برای زوار و اهالی منطقه است تا با آرامش بیشتری به زیارت این امامزادگان مشرف شوند و به برنامه‌های عبادی و انجام مناسک مذهبی بپردازند.

جمشیدپور خاطرنشان کرد: هزینه ساخت این شبستان از محل اعتبارات اوقاف و امور خیریه و به دستور معاونت بهره‌وری و عمران اوقاف استان قم حاج حسن امینی‌خواه صورت می‌گیرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com