کد خبر ۳۶۰۲۷ انتشار : ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۱
مدیرکل تامین اجتماعی استان قم خبر داد

صدور 700 دفترچه درمانی توسط تامین اجتماعی قم

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم گفت: حدود 700 مورد صدور، تجدید و تامین اعتبار دفترچه‌های درمانی در ایام تعطیلات نوروزی 95 در شعب تامین اجتماعی این استان انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی قم، سید مجتبی موسوی اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروزی شعبه یک تامین اجتماعی قم به منظور تکریم بیمه شدگان و مستمری بگیران به ارائه خدمات حداکثری به همشهریان و مهمانان نوروزی در خصوص صدور، تجدید و تامین اعتبار دفترچه‌های درمانی پرداخت.

وی یادآور شد: در تعطیلات نوروزی امسال دفترچه‌های درمانی مهمانان نوروزی متقاضی دریافت خدمات که در این استان حضور داشتند بدون هیچ‌گونه محدودیتی برای بهره‌مندی از خدمات درمانی سازمان تامین اعتبار و تعویض شد.

مدیرکل تامین اجتماعی قم ادامه داد: ستاد تسهیلات نوروزی تامین اجتماعی قم مستقر در اداره کل نیز با ارائه امکانات اسکان، رفاهی و بهداشتی پذیرای 350 میهمان نوروزی در تعطیلات نوروز 95 بود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم افزود: چهار مرکز درمانی شامل یک بیمارستان به همراه دو پلی کلینیک و یک دی کلینیک زمینه ارائه خدمات مورد نیاز بیمه شدگان تامین اجتماعی را در این استان فراهم کرده‌اند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com