کد خبر ۳۶۱۱۴ انتشار : ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۷
در هفته بیست و ششم جام خلیج‌فارس

تیم داوری دیدار صبای قم و تراکتورسازی تبریز مشخص شد

احمد صالحی قاضی از سوی دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال برای قضاوت‌ مسابقه حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور انتخاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،صبای قم در حال حاضر با فاصله 6 امتیازی نسبت تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز امیدوار است با کسب برتری مقابل رقیب تبریزی خود همچنان امید به کسب سهمیه مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا را حفظ کند.

در حالی که تیم فوتبال صبای قم در سیزدهمین بازی خارج از خانه خود در پانزدهمین مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز صف‌آرایی می‌کند، داوری 44 ساله مسئولیت قضاوت دیدار شاگردان دایی و قلعه‌نویی را عهده‌دار است.

رویارویی تیم فوتبال صبای قم با رقیب تبریزی خود یعنی تراکتورسازی در هفته یازدهم از دور برگشت بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در حالی برگزار می‌شود که صبا از هفته سیزدهم نیم‌فصل که در مشهد تیم سیاه‌جامگان را شکست داد، دیگر در خانه حریفان خود هیچ‌ بردی کسب نکرده است.

فوتبالیست‌های صبای قم در 13 بازی قبل خانگی خود که در ورزشگاه یادگار امام قم میزبان تیم‌های رقیب بوده‌اند سه بار باخته‌، چهار بار مساوی کرده‌ و 6 پیروزی به دست آورده‌اند و بدین‌ترتیب از 39 امتیاز توزیع شده در خانه، 22 امتیاز به دست آورده‌اند.

شاگردان علی دایی در بازی‌های بیرون از خانه نیز از 36 امتیازی که تا کنون توزیع شده موفق به کسب 13 امتیاز شده است و بدین‌ترتیب با اندوخته‌ 35 امتیازی در بین 16 تیم حاضر در پانزدهمین دوره جام خلیج‌فارس، هم اکنون جایگاه هشتم را در اختیار دارد.

فوتبالیست‌های صبای قم در دیدارهای خانگی این فصل موفق به شکست دادن تیم‌های فوتبال پدیده مشهد، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، فولاد خوزستان، تراکتورسازی تبریز و ملوان بندر انزلی شده‌اند و پنج پیروزی خانگی را برابر این رقبا کسب کرده‌اند، ضمن اینکه بیرون از خانه موفق به شکست تیم‌های انتهای جدول لیگ برتر یعنی سیاه‌جامگان و استقلال اهواز شده است.

صبای قم تا قبل از دیدار با سایپا تهران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر که چهار بر صفر در خانه به برتری رسید، هشت هفته متوالی روی نوار ناکامی گام بر می‌داشت زیرا این تیم از هفته شانزدهم به بعد، در هشت هفته متوالی موفق به شکست حریفان خود نشده بود و چهار باخت و چهار تساوی در کارنامه داشت اما با شکست سایپا حالا امیدوار است که از سد تراکتورسازی نیز عبور کرده و بار دیگر مدعی شود.

در هفته یازدهم از دیدارهای دور برگشت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که از عصر بیست و ششمین روز فروردین‌ماه آغاز می‌شود، صبای قم از ساعت 18 در دیداری خارج از خانه برابر تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به میدان خواهد رفت در حالی که احمد صالحی داور این بازی را سعید قاسمی به عنوان کمک‌داور اول، حمید سبحانی به عنوان کمک‌داور دوم و امید سعیدفر به عنوان داور ذخیره یاری می‌کنند، ضمن اینکه محمدرضا فلاح ناظر این بازی حساس رقبای قمی و تبریزی است.


منبع:فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com