کد خبر ۳۹۲۷۳ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۰
با برگزاری 4 مسابقه صورت گرفت

پیروزی 2 مدعی و تساوی در 2 مسابقه لیگ فوتبال باشگاه‌های قم

فصل جدید رقابت‌های لیگ فوتبال باشگاه‌های استان قم با رقابت 8 تیم، پیروزی 2 تیم و تساوی در 2 مسابقه هفته نخست رسماً آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،استارت آغاز فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های استان قم در حالی زده شد که این لیگ همانند لیگ برتر با حضور هشت تیم برگزار می‌شود و تیم‌ها برای کسب مجوز صعود به دسته بالاتر به شکل دوره‌ای با یکدیگر رقابت می‌کنند.

شیوه برگزاری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال رده سنی بزرگسالان باشگاه‌های استان قم با لیگ برتر شباهت دارد، لیگ برتر به صورت رفت و برگشت با حضور هشت تیم و در مدت 14 هفته برگزار می‌شود و لیگ دسته اول در مدت 14 هفته به انجام خواهد رسید.

با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمیته مسابقات هیات فوتبال استان قم، امسال مسابقات لیگ دسته اول فوتبال بزرگسالان باشگاه‌های استان قم با حضور هشت تیم سهیل، عقاب پردیسان، آریا، پیام، آرمان، شاهین، سیاه‌جامگان و یاران برگزار می‌شود.

در هفته نخست از فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های قم چهار مسابقه در زمین چمن مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد و در پایان دو تیم سهیل و عقاب پردیسان موفق به شکست حریفان خود شدند و دو مسابقه نیز با نتیجه تساوی به پایان رسید.

در یکی از دیدارهای برگزار شده این هفته که با نتیجه تساوی همراه بود، تیم‌های شاهین و آرمان در مقابل یکدیگر هر چه زدند به در بسته خورد تا نتیجه 90 دقیقه تلاش آنها بدون اینکه توپی از خط دروازه‌ها عبور کند با تساوی بدون گل و تقسیم امتیازها باشد.

دومین تساوی هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های استان قم در دیدار تیم‌های پیام و آریا رقم خورد، با این تفاوت که مسابقه این دو تیم دو گل در برداشت که سهم هر تیم یک گل بود و در پایان امتیازهای این دیدار نیز بین دو مدعی صعود به لیگ برتر تقسیم شد.

عقاب پردیسان که انگیزه زیادی برای راهیابی به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم دارد نخستین تیم پیروز هفته آغازین لیگ دسته اول فوتبال قم بود و با بازی خوب خود در مقابل تیم یاران، دو بر یک از سد حریف عبور کرد و نخستین برد سه امتیازی این فصل را کسب کرد.

دومین تیم پیروز این هفته یکی از سقوط کننده‌های فصل قبل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم یعنی سهیل بود که از تیم‌های قدیمی و ریشه‌دار این استان محسوب می‌شود و در گام نخست برابر تیم سیاه‌جامگان به برتری دو بر یک رسید و همراه با عقاب پردیسان در صدر این رقابت‌های جای گرفت.

در پایان دیدارهای هفته نخست و بر اساس نتایجی که در چهار بازی برگزار شده این هفته رقم خورد، تیم‌های فوتبال سهیل و عقاب پردیسان با کسب سه امتیاز در مکان‌های اول و دوم جدول ایستادند، آریا، پیام، آرمان و شاهین هر کدام با یک امتیاز رده‌های سوم تا ششم را در اختیار دارد و تیم‌های بازنده این هفته یعنی سیاه‌جامگان و یاران در رده‌های هفتم و هشتم قرار گرفته‌اند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com