کد خبر ۳۶۱۲۶ انتشار : ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۳
دبیر هیئت تکواندو استان قم خبر داد

رقابت تکواندوکاران مدعی در 3 رده سنی مسابقات انتخابی قم

دبیر هیئت تکواندو استان قم از رقابت تکواندوکاران سه رده سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان در پیکارهای انتخابی تکواندو قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،علی نادعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: با توجه به اینکه رقابت‌های قهرمانی کشور و همچنین لیگ‌های رده‌های سنی پایه پیش‌روی تکواندوکاران قم قرار دارد، پیکارهای انتخابی تکواندو قم با هدف شناسایی ترکیب این تیم‌ها برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همواره برای شناخت نخبه‌ها و چهره‌های شاخص، بهترین راه‌کار این است که پیکارهای انتخابی برگزار شود تا تکواندوکارانی که مدعی عضویت در ترکیب اصلی تیم‌های منتخب قم هستند، توانایی خود را در این موقعیت به کادر فنی نشان بدهند.

دبیر هیئت تکواندو استان قم استان قم افزود: در حال حاضر مهمترین رویدادی که پیش‌روی تکواندو قم قرار دارد، رقابت‌های آزاد تکواندو رده سنی نوجوانان کشور است که جنبه انتخابی تیم ملی را دارد و در اردیبهشت ماه با حضور چهره‌های شاخص از تمام استان‌ها به میزبانی خانه تکواندو به انجام خواهد رسید.

وی یادآور شد: هدف این است که بهترین تکواندوکاران نوجوان ایران از دل رقابت‌های آزاد کشوری و انتخابی تیم ملی شناسایی شده و برای اعزام به مسابقات تکواندو قهرمانی جهان در سال 2016 به اردوی آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان ایران دعوت شوند.

نادعلی بیان کرد: بر همین اساس برنامه‌ریزی هیئت تکواندو قم برای برگزاری رقابت‌های انتخابی این رده سنی و همچنین انتخابی‌های دو رده سنی خردسالان و نونهالان صورت گرفته و تکواندوکاران مدعی روز جمعه بیست و هفتم فروردین‌ماه در خانه تکواندو با یکدیگر مبارزه می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به دیگر اتفاقات رخ داده در روزهای اخیر برای تکواندو قم، از حضور نماینده قم در دوره هماهنگی سالیانه مدرسان مربیگری تکواندو کشور خبر داد و افزود: نخستین دوره هماهنگی مدرسین مربیگری تکواندو سراسر کشور در سال 95 با حضور عبدالله بینایی به عنوان نماینده قم برگزار شد.

دبیر هیئت تکواندو استان قم ابراز کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی کمیته آموزش و مربیان فدراسیون تکواندو با هدف تحقق برنامه‌های آموزشی ویژه مربیان فعال تکواندو استان‌های مختلف، دوره علمی دانش‌افزایی و هماهنگی شیوه‌های نوین مربیگری در خانه تکواندو برگزار شد.

وی از برنامه‌ریزی این هیئت برای برگزاری دوره هماهنگی مربیان تکواندو استان قم نیز خبر داد و عنوان کرد: دوره‌های هماهنگی مربیان تکواندو استان قم در دو بخش بانوان و آقایان از روز پنجشنبه دوم اردیبهشت ماه تشکیل خواهد شد.

نادعلی افزود: این کارگاه آموزشی در دو قسمت بانوان و آقایان برنامه‌ریزی شده و بر این اساس روز پنجشنبه دوم اردیبهشت ماه ویژه بانوان برگزار خواهد شد و روز جمعه سوم اردیبهشت ماه نیز این دوره آموزشی دانش‌افزایی در بخش آقایان تشکیل می‌شود و مربیان برای ثبت نام در این دوره اقدام کرده‌اند.

گفتنی است، علی نادعلی یکی از اعضای تیم ملی کشورمان در چهارمین دوره رقابت‌های پومسه قهرمانی آسیا محسوب می‌شود و همراه با سایر ملی‌پوشان از روز دوشنبه سی‌ام فروردین‌ماه در تلاش برای کسب مدال این مسابقات به میزبانی فیلیپین به میدان خواهد رفت.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com