کد خبر ۳۶۱۸۱ انتشار : ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۶

اجراي ۳۴۰۰ متر عمليات جدول گذاري در سال گذشته در منطقه ۷

عليرضا اقباليان شهردار منطقه هفت قم از اجراي ۳ هزار و ۴۰۰ متر جدول گذاري در سال گذشته در سطح اين منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،عليرضا اقباليان با بيان اينكه رفع مشكلات و كمبودهاي شهري و عمراني در سطح منطقه هفت با توجه به حضور خيل عظيم زوار و تراكم بالاي جمعيت در اين منطقه ضروري است، اظهار كرد: منطقه هفت به عنوان پرتراكم ترين منطقه شهري داراي پرترافيك ترين خيابان هاي شهر است و در اين زمينه اجراي اقدامات عمراني در اين منطقه با مشكلات زيادي مواجه است.

وي بافت قديمي اين منطقه را مورد توجه قرار داد و با اشاره به اجراي برنامه هاي عمراني و اصلاحي در معابر و محلات گفت: با توجه به حضور زائران و مسافران در هسته مركزي شهر براي زيارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) ضرورت دارد اين منطقه به عنوان مركز ثقل حضور مردم زمينه هاي خدماتي مناسبي داشته باشد كه در اين زمينه برنامه هاي گسترده اي در زمينه هاي عمراني و فضاي سبز پيش بيني شده است.

شهردار منطقه هفت قم احداث فضاي سبز حاشيه بلوار شهيد منتظري و توسعه فضاي سبز حاشيه خيابان اراك را مورد توجه قرار داد و گفت: جدول گذاري خيابان ها كه دچار فرسودگي شده يا از بين رفته بودند نيز جزو برنامه هاي اصلي و اقداماتي است كه سال گذشته نيز انجام شد.

وي با اشاره به اجراي عمليات جدول گذاري خيابان آيت الله طالقاني اظهار كرد: ابتداي خيابان امام موسي صدر نيز سال گذشته جدول گذاري شد.

اقباليان همچنين به اجراي جدول سنگي باغچه ها و معابر در سال گذشته اشاره كرد و گفت: در اين زمينه سال گذشته در حدود ۳ هزار و ۴۰۰ متر جدولگذاري در سطح معابر منطقه هفت صورت گرفت.

منبع: شهرنیوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com