کد خبر ۳۴۰۸۷ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۰

راه اندازي پاركينگ بلوار زائر با ظرفيت پارك ۸۰۰ خودرو به صورت رايگان

شهردار منطقه هفت قم گفت: به منظور رفاه حال همشهريان و زائرين شهر كريمه اهل بيت (س) ، پاركينگ بلوار زائر در بستر روخانه آماده و اين پاركينگ ظرفيت پارك ۸۰۰ خودرو را دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، به نقل از اداره كل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم، عليرضا اقباليان با اشاره به اجراي فاز پنج بلوار عمارياسر گفت: اين پروژه يكي از پروژه‌هاي مهم شهري قم است كه سه منطقه يك، چهار و هفت را درگير خود كرده و با راه اندازي آن مسير دسترسي مردم به عنوان يك مسير مناسب و مطمئن شهري فراهم مي‌شود.

وي عنوان كرد: اين پروژه هزار و ۵۰۰ متر طول مسير دارد كه ۹۸۵ پلاك در مسير اين منطقه بوده كه از اين تعداد ۲۲۲ پلاك تملك شده است.

شهردار منطقه هفت قم به احياي مجدد سازمان بهسازي اطراف حرم مطهر اشاره كرد و گفت: با احياي مجدد اين سازمان قسمت به قسمت املاك پروژه خريداري خواهد شد و از كل املاك موجود ۴۳۰ پلاك در منطقه هفت قرار دارد.

اقباليان در خصوص مشكل پاركينگ در هسته مركزي شهر گفت: در اين خصوص پاركينگ زائر راه اندازي شده كه اغلب روزهاي سال ظرفيت آن تكميل نمي‌شود، علاوه بر آن پروژه شهيد كاظمي نيز در دستور كار قرار دارد كه در خيابان صفائيه در حال احداث است.

وي گفت: علاوه بر اين پروژه، به منظور رفاه حال همشهريان، پاركينگ بلوار زائر در بستر روخانه را نيز آماده كرده كه ظرفيت پارك ۸۰۰ خودرو را دارد و اين پاركينگ به صورت رايگان در اختيار مردم قرار گرفته است.

شهردار منطقه هفت قم گفت: يكي از مشكلات مردم در آن منطقه موضوع روشنايي در شب بود، كه پروژكتورهايي را نيز تعبيه كرديم تا مردم بتوانند به راحتي از آن استفاده كنند.

اقباليان گفت: علاوه بر آن در مصلي قدس نيز فضايي را ايجاد و پاركينگ احداث نموده ايم كه مورد استقبال مردم قرار گرفته و با راه اندازي اين پاركنيگ‌ها نبايد دچار مشكل پارك خودرو در هسته مركزي شهر و به ويژه اطراف حرم مطهر و خيابان صفائيه باشيم.

وي تصريح كرد: يكي از مشكلات اين است كه متاسفانه برخي از همشهريان عادت كرده‌اند كه بايد خودرو خود را حتما داخل كوچه پارك كرده كه اين امر مشكلاتي را براي همسايگان و مالك خودرو ايجاد مي‌كند در حالي كه مردم مي توانند به راحتي از اين پاركينگ ها استفاده كنند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com