کد خبر ۳۶۲۸۲ انتشار : ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۹
شهردار منطقه هفت قم خبر داد

پیش بینی 4.5 میلیارد ریال اعتبار برای پیاده‌روسازی در منطقه 7 قم

شهردار منطقه هفت قم با اشاره به اجرای عملیات بهسازی پیاده‌روهای سطح منطقه گفت: امسال بیش از 4 میلیارد و 500 میلیون ریال در این ردیف اعتبار پیش‌بینی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا اقبالیان با اشاره به اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی سطح شهر، به ویژه ساماندهی و اصلاح معابر و نهرها و همچنین زیباسازی فضاهای شهری، ایمن سازی و مناسب ‌سازی پیاده‌روها و جداول حاشیه خیابان‌ها گفت: عملیات بهسازی و جدول گذاری پیاده‌روها و اصلاح مسیر نهرها به صورت گسترده در سطح منطقه در حال اجرا است.

شهردار منطقه هفت قم افزود: پیاده‌رو سازی خیابان شهید لواسانی از ابتدای پل رضوی به سمت پل شهید رجایی به متراژ 1200 متر مربع در حال پیگیری است.

وی از آغاز عملیات پیاده‌روسازی و کف فرش بیش از 4 هزار متر مربع از معابر سطح منطقه در سال 95 خبر داد و افزود: عملیات پیادره رو سازی خیابان شهید فاطمی به مساحت 900 متری مربع، خیابان ارم حد فاصل سه راه بازار تا خیابان انقلاب به مساحت تقریبی 2000 مترمربع و اجرای پیاده رو سازی حد فاصل سه راه بازار تا پل علیخانی به مساحت 650 متر مربع از جمله طرح‌های پیاده رو سازی در سال جاری است.

اقبالیان ادامه داد: برای انجام عملیات بهسازی و اجرای جدول گذاری و پیاده‌رو‌سازی خیابان شهید لواسانی بیش از 2 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات داخلی شهرداری در نظر گرفته شده که در چند قرارداد اجرا خواهد شد.

شهردار منطقه هفت قم در خصوص اعتبار طرح‌های پیاده‌رو سازی و جدول گذاری معابر سطح منطقه اعلام کرد: در سال‌های گذشته طرح‌های خوبی در این زمینه اجرا شده است که می‌توان به اجرای پیاده رو سازی خیابان هدف، بلوار شهید منتظری، خیابان ارم، بلوار نیایش و... اشاره کرد و امسال نیز بیش از 4 میلیارد و 500 میلیون ریال در این ردیف اعتبار پیش‌بینی شده است.

اقبالیان در ادامه از اجرای پیاده راه خیابان حضرتی و همچنین پیاده روسازی آب انبار سید عرب و پیش بینی آن در بودجه سال 95 خبر داد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com