کد خبر ۳۶۱۹۷ انتشار : ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

«صبح خوش آواز» در قم رونمایی شد

با حضور شاعران و مدیران استانی در حوزه هنری قم، از مجموعه اشعار «صبح خوش آواز» اثر تقی پورمتقی شاعر شناخته شده‌ شعر کودک و نوجوان، رونمایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، در این مراسم که هم‌زمان با زادروز استاد تقی پورمتقی برگزار شد، از تازه‌ترین اثر این شاعر شناخته شده‌ با عنوان «صبح خوش آواز» رونمایی شد.

در این مراسم مجدالدین معلمی رئیس حوزه هنری قم و محسن ربانی رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در سخنانی ضمن قدردانی از زحمات چند ساله‌ تقی پورمتقی در برگزاری جلسات شعرخوانی، نقد و تلاش برای ارتقای سطح علمی شعر به ویژه شعر کودک و نوجوان تقدیر کردند. همچنین چند تن از شاعران و نویسندگان حاضر در مراسم به شعرخوانی پرداختند.

استاد تقی پورمتقی 29 فروردین سال 1340 در روستای آلمان منطقه خشک بیجار از توابع استان گیلان به دنیا آمد و در سال 1362 برای تحصیل در حوزه علمیه به قم مهاجرت کرد. از وی آثار متعددی منتشر شده است که اغلب آنها در حوزه شعر کودک و نوجوان بوده‌ است. «صبح خوش آواز» به تازگی توسط انتشارات دارالحدیث روانه بازار نشر شده‌است و اشعار مذهبی و اخلاقی شاعر را در بر می‌گیرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com