کد خبر ۳۶۲۰۵ انتشار : ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۹
شهردار منطقه 6 قم:

پروژه‌های شهید فهیمی و خیابان کارگر تا پایان سال تکمیل می‌شود

شهردار منطقه 6 قم گفت: اکنون 40 درصد از تملک‌های پروژه شهید فهیمی و 50 درصد از تملک‌های پروژه ادامه خیابان کارگر باقیمانده است که امیدواریم با تامین اعتبارات لازم بتوانیم تا پایان سال این دو پروژه را به اتمام برسانیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،سید محمد موسوی‌منش امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اینکه ایجاد چهار ایستگاه از قطار شهری قم در منطقه 6 شهرداری پیش‌بینی شده است، عنوان کرد: تملک ایستگاه‌ها با اولویت‌بندی در سال گذشته انجام شده و ایجاد آن‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه بافت‌های فرسوده بسیار زیادی در منطقه 6 شهرداری قم وجود دارد، تصریح کرد: اکنون میزان اهمیت بازگشایی برخی معابر در این منطقه بسیار پر رنگ شده که در این راستا با حمایت‌های مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر دو پروژه به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

شهردار منطقه 6 قم یادآور شد: اکنون 40 درصد از تملک‌های پروژه خیابان شهید فهیمی حدفاصل میدان توحید و امامزاده ابراهیم(ع) و 50 درصد از تملک‌های پروژه ادامه خیابان کارگر باقیمانده است که امیدواریم با تامین اعتبارات لازم بتوانیم تا پایان سال جاری این دو پروژه را به اتمام برسانیم.

وی با بیان اینکه دریافت عوارض ساختمانی تنها منبع درآمدی شهرداری منطقه 6 قم است، عنوان کرد: مسئولان مدیریت شهری تاکنون با توجه به وضعیت درآمدی منطقه 6 نسبت به این منطقه نگاه ویژه داشته‌اند که امیدواریم با استمرار این روند بتوانیم مشکل این منطقه شهری را برطرف کنیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com