کد خبر ۳۸۱۲۳ انتشار : ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۶
در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال صورت می‌گیرد

جدال صبای قم با ذوب‌آهن در سومین دیدار خانگی

تیم فوتبال صبای قم در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌ فارس برابر تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به میدان می‌رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،هواداران و طرفداران تیم فوتبال صبای قم همانند تمامی علاقمندان به فوتبال و مردم ایران بعد از دو بازی تیم ملی فوتبال کشورمان در مسیر صعود به جام جهانی فوتبال بی‌صبرانه منتظر استارت مجدد بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور هستند.

این در حایل است که بازی‌های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه آسیا از روز یازدهم شهریور ماه سال 1395 آغاز شده و تا چهاردهم شهریور ماه سال 1396 ادامه می‌یابد تا تکلیف صعود مستقیم چهار تیم آسیایی به جام جهانی مشخص شود.

در این مسیر شاگردان کارلوس کیروش در تیم ملی کشورمان باید در هشت مسابقه حساس با تیم‌های ملی فوتبال کره جنوبی، ازبکستان، قطر و چین به صورت رفت و برگشت در گروه نخست مقدماتی جام جهانی رقابت کند تا سهمیه حضور در بازی‌های 2018 را به دست بیاورند.

در این مسیر حمایت‌های بسیار خوب و ویژه‌ای از تیم ملی فوتبال کشورمان در حال انجام است و نمونه مطلوب آن، حضور بیش از 90 هزار تماشاگر در حمایت از تیم ملی فوتبال برابر قطر در نخستین مسابقه انتخابی جام جهانی بود که در آن هواداران و طرفداران تیم فوتبال صبای قم نیز نقش خوب خود را به خوبی ایفا کردند و با حضور در ورزشگاه آزادی تهران به حمایت از تیم ملی پرداختند.

تیم فوتبال صبای قم نیز امیدوار است این هواداران که در سرما و گرما حامی نماینده فوتبال استان قم در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس بوده‌اند، با روحیه‌ خوبی که از پیروزی تیم ملی فوتبال گرفته‌اند، در بازی‌ خانگی آتی صبای قم نیز از نماینده فوتبال قم با انگیزه بیشتری حمایت کنند.

در شرایط که دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر فوتبال از روز جمعه نوزدهم شهریور ماه آغاز می‌شود اما تیم صبای قم در روز شنبه بیستم شهریور ماه از ساعت 18:45 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام قم میزبان سومین بازی خانگی این فصل برابر ذوب‌آهن اصفهان است.

شاگردان عبدالصمد مرفاوی در چهار هفته سپری شده یک باخت و سه تساوی در مقابل حریفان خود کسب کرده‌اند ولی ذوب‌آهن اصفهان وضعیت متفاوتی نسبت به صبای قم دارد زیرا این تیم در چهار بازی قبل یک باخت، دو تساوی و یک پیروزی در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

صبای قم از چهار مسابقه قبل خود در دو دیدار خانگی و دو بازی خارج از خانه به مصاف حریفان لیگ برتری رفته است، در حالی که بازی‌های خانگی این تیم در ورزشگاه یادگار امام قم برابر تیم صنعت‌نفت آبادان نتیجه تساوی بدون گل و مقابل تیم ماشین‌سازی تبریز تساوی یک بر یک را به دنبال داشته است.

شاگردان عبدالصمد مرفاوی در تیم صبای قم دو بازی خارج از خانه خود را در ورزشگاه‌ شهدای شهر قدس برابر پیکان تهران و در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس تهران انجام داده‌اند و از این دو بازی تساوی یک بر یک با پیکان و باخت یک بر صفر برابر پرسپولیس را کسب کرده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com