کد خبر ۳۸۶۳۴ انتشار : ۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۴
در هفته‌های یازدهم و دوازدهم لیگ برتر انجام می‌شود

دعوت صبای قم به میهمانی شاگردان قلعه‌نویی/ میزبانی شاگردان مرفاوی از استقلال

صبای قم در دو دیدار متوالی از هفته‌های یازدهم و دوازدهم مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگا‌ه‌های کشور به ترتیب با تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران رقابت می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا)،تیم فوتبال صبای قم تا قبل از سومین تعطیلی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در 10 بازی این فصل به میدان می‌رود در حالی که 6 بازی صبایی‌ها در خانه و چهار مسابقه در میهمانی رقبای لیگ برتر انجام می‌شود و صبا در 20 بازی آتی خود 9 مسابقه خانگی و 11 میهمانی این فصل را پیش‌رو دارد.

این در حالی است که بازی‌های نیم‌فصل نخست مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز هشتم آبان تا سوم آذر ماه به دلیل بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال با عراق در روز نوزدهم آبان و مسابقه پنجم انتخابی جام جهانی 2018 با تیم ملی سوریه در مالزی، به سومین تعطیلی خود می‌رود.

در این تعطیلی 25 روزه لیگ برتر، صبایی‌ها باید ابتدا در یک بازی حذفی از مرحله یک شانزدهم جام آزادسازی خرمشهر به مصاف تیم شهدای گروس بیجار برود تا در صورت صعود با برنده مسابقه تیم‌های استقلال تهران و مس کرمان در مرحله یک هشتم دیدار کند.

اما در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم صبای قم بعد از سومین تعطیلی لیگ برتر دو بازی فوق‌العاده حساس با تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی یعنی تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران پیش‌رو دارد و باید مهیای دو آزمون سخت شود.

شاگردان عبدالصمد مرفاوی تا قبل از تعطیلی جدید لیگ برتر در 6 بازی خانگی با تیم‌های صنعت‌نفت آبادان، ماشین سازی تبریز، ذوب‌آهن اصفهان، سایپا تهران، گسترش‌فولاد تبریز و پدیده خراسان رقابت کرده است و چهار بازی خارج از خانه این فصل خود را نیز در میهمانی تیم‌های پیکان تهران، پرسپولیس تهران، سیاه‌جامگان خراسان و فولاد خوزستان انجام داده است.

میهمانی صبای قم در خانه تیم تراکتورسازی تبریز از هفته یازدهم نیم‌فصل نخست مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس روز جمعه پنجم آذر ماه انجام می‌گیرد و صبای قم که از چهار دیدار خارج از خانه قبل دو امتیاز کسب کرده، در پنجمین میهمانی این فصل برابر شاگردان امیر قلعه‌نویی قرار می‌گیرد.

فوتبالیست‌های صبای قم در چهار بازی قبل خارج از خانه خود ابتدا در ورزشگاه شهدای شهر قدس برابر پیکان تهران به تساوی یک بر یک دست یافتند، سپس در میهمانی هفته چهارم برابر پرسپولیس تهران یک بر صفر شکست خوردند، در هفته ششم با تیم سیاه‌جامگان خراسان به تساوی دو بر دو دست یافت و در میهمانی هفته هشتم با فولاد خوزستان دو بر صفر مغلوب شد.

فوتبالیست‌های صبای قم که در نیم‌فصل نخست مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در قم نخستین برد خود را در مقابل تیم سایپا تهران در هفته هفتم به دست آورده‌اند، بعد از بازگشت از میهمانی تیم تراکتورسازی تبریز، در قم پذیرای تیم استقلال تهران خواهد بود.

بازی خانگی صبای قم در مقابل تیم فوتبال استقلال تهران روز پنجشنبه یازدهم آذر ماه در حضور تماشاگران قمی علاقمند به فوتبال و هواداران صبا در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود و صبا که احتمال رویارویی با آبی‌های پایتخت در جام حذفی را نیز دارد، در هفتمین بازی خانگی از شاگردان علیرضا منصوریان میزبانی می‌کند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com