کد خبر ۳۸۱۷۸ انتشار : ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۲
هفته پنجم لیگ برتر فوتبال

بنیادی‌فر قاضی دیدار صبا و ذوب‌آهن شد

داور 31 ساله شهرکردی از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال به عنوان قاضی دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و ذوب‌آهن اصفهان انتخاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،دیدارهای هفته پنجم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از عصر نوزدهمین روز شهریور ماه آغاز می‌شود اما در دومین روز دیدارهای این هفته صبای قم در دیداری خانگی به میدان خواهد رفت.

در روز نخست بازی‌های هفته پنجم دو مسابقه در تبریز و تهران به انجام می‌رسد و در روز دوم یعنی شنبه بیستم شهریور ماه پنج مسابقه در تبریز، اصفهان، مشهد، قم و اهواز برگزار می‌شود و مهمترین بازی برای فوتبال‌دوستان قمی، دیدار صبای قم با ذوب‌آهن است.

صبای قم بعد از کسب سه تساوی متوالی و قبول یک باخت در چهار هفته سپری شده از لیگ شانزدهم، در یکی از مهمترین ‌بازی‌های هفته برابر تیم ذوب‌آهن اصفهان صف‌آرایی می‌‌کند، صبایی که در حال حاضر با رقیب اصفهانی خود دو امتیاز  فاصله دارد و در مکان دوازدهم جدول جای گرفته است.

شاگردان عبدالصمد مرفاوی در تیم فوتبال صبای قم در این دیدار داخل خانه در تلاش هستند تا امتیازات از دست رفته در چهار هفته سپری شده از فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را که با سه تساوی و یک باخت همراه بود جبران کنند و بدین ترتیب بار دیگر به موقعیت خود در جدول بهبود ببخشند.

در یک طرف میدان صبای قم حضور دارد، تیمی که هدایت آن را یک مربی با تجربه به نام عبدالصمد مرفاوی بر عهده دارد و این مربی در دو دیدار خانگی قبل و دو بازی خارج از خانه دو تساوی یک بر یک برابر پیکان و ماشین‌سازی، تساوی بدون گل با صنعت‌نفت آبادان و باخت یک بر صفر برابر پرسپولیس را در کارنامه دارد.

اکنون ذوب‌آهن اصفهان و صبای قم در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به یکدیگر رسیده‌اند و دو تیم از ساعت 18:45 دقیقه عصر روز شنبه بیستم شهریور ماه در دیداری حساس در ورزشگاه یادگار امام قم برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال نیز در فاصله زمانی اندک تا آغاز دیدارهای هفته پنجم از نیم فصل نخست بازی‌های شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، اسامی داوران بازی‌ها را اعلام کرد که بر این اساس قضاوت دیدار صبای قم و ذوب‌آهن اصفهان را به یکی از داوران جوان لیگ برتر سپرده است.

موعود بنیادی‌فر که از جمله داوران بین‌المللی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است و از سال 1381 با دریافت مدرک درجه سه داوری شروع به قضاوت بازی‌های فوتبال کرده است، این هفته در ورزشگاه یادگار امام قم قاضی دیدار صبای قم و ذوب‌آهن اصفهان خواهد بود.

بنیادی‌فر که هفدهم شهریور ماه سال 1364 اهل استان چهارمحال و بختیاری و از سال 2013 نیز وارد لیست بین‌المللی شده است و در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قضاوت‌های خوبی انجام داده یکی از دیدارهای مهم را در هفته پنجم لیگ برتر بین شاگردان یحیی گل‌محمدی و صمد مرفاوی قضاوت می‌کند.

این داور 31 ساله را در امر قضاوت دیدار علی میرزابیگی به عنوان کمک داور اول، حسن رحیمی‌پور به عنوان کمک داور دوم، محمد ملکی به عنوان داور ذخیره و مسعود مرادی به عنوان ناظر مسابقه همراهی می‌کنند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com