کد خبر ۳۸۲۵۲ انتشار : ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۰
آیت‌الله مکارم‌شیرازی:

آل‌سعود درآمدهای نفتی را برای تخریب دنیا مصرف می‌کند/ حمله آمریکا به ارتش سوریه با عنوان دفاع از داعش بود

یکی از مراجع تقلید گفت: درآمدهای نفتی در دنیا وجود دارد و آل‌سعود خبیث آنها را در راه تخریب دنیا مصرف می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی صبح امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: اگر یک مورد از خیانت، سرقت، شرب خمر و زنا وارد خانه‌ای شود، آن خانه ویران می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:‌ متاسفانه امروز دنیا به کل این موارد مبتلا است، برای کلاهبرداری از مردم، درآمدهای شبکه‌ای و هرمی و چندین بیع دیگر درست کردند که جز کلاهبرداری چیز دیگری نیست و قانع هم نیستند.

این مرجع تقلید عنوان کرد:‌ دزدی‌ها، شرب خمر و مصرف مواد مخدر و زنا در جهان صورت می‌گیرد و انحرافات جنسی به شکل‌های مختلف در فضای مجازی تبلیغ می‌شود، انسان شرم می‌کند در مورد آنها سخن بگوید.

وی با بیان اینکه بیشترین ثروت‌های دنیا در زمینه ساختن سلاح‌های مخرب مصرف می‌شود، گفت: این امور در حالی صورت می‌گیرد که فقرای فراوانی در دنیای امروز هستند،‌ در هر سال میلیون‌ها نفر از گرسنگی در آفریقا می‌میرند، افراد بیماری که دارو نیاز دارند، ولی پول ندارند‌.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی یادآور شد: درآمدهای نفتی در دنیا وجود دارد و آل سعود خبیث آنها را در راه تخریب دنیا مصرف می‌کند، هر کجا ویرانی و قتل است، آل سعود و مذهب جعلی وهابیت محمد بن عبدالوهاب منحرف حضور دارد.

وی خاطرنشان کرد: اگر این درآمدها در راه عمران و آبادانی مصرف شود، آثار خوبی به همراه دارد، اکنون در مدینه خانواده‌هایی با نهایت فقر زندگی می‌کنند، در حالی که در دنیا ثروت فراوان بوده و جوابگوی همه فقیران است.

این مرجع تقلید عنوان کرد: اخیرا آمریکا به نام دفاع کردن داعش لشکر سوریه را بمب‌باران کرده و 90 نفر در این بمباران کشته شدند، چه اندازه دروغ، گناه و سرقت زیاد است.

وی با اشاره به وظایف بشر در دوران کنونی، گفت:‌ به اندازه توان باید امر به معروف و نهی از منکر کنیم و برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) دعا شود.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی با اشاره به تدوین رساله‌های طلاب گفت: این امر به این دلیل قرار داده شده تا به درس اکتفا نشود و طلاب سرمایه‌ای کسب کنند و به تحقیق و بررسی بپردازند، هیأت بررسی نیز با نهایت دقت آنها را بررسی می‌کند و به نوع ادبیات، استدلالات و اسناد احادیث توجه کامل دارد.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com