کد خبر ۳۸۳۸۹ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۰
رئیس ستاد اقامه نماز استان قم مطرح کرد

استفاده از ایستگاه‌های خدمات شهری برای برگزاری نماز جماعت تاسوعا و عاشورا

رئیس ستاد اقامه نماز استان قم گفت: مناطق و ایستگاه‌های خدمات شهری شهرداری، به ایستگاه‌های برگزاری نماز جماعت در روزهای تاسوعا و عاشورا تبدیل خواهد شد که عزیزان ما در شهرداری به عنوان یاوران نماز اقدام خواهند کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد خامه‌یار در جلسه مشترک معاونین مناطق هشتگانه خدمات شهری شهرداری قم ضمن قدردانی از فعالیت‌های شهرداری در ترویج فرهنگ اقامه نماز، گفت: شهرداری قم بسترهای مناسبی را در زمینه ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه ایجاد کرده است که امید است این روند ادامه یابد.

وی گفت: مناطق و ایستگاه‌های خدمات شهری شهرداری، به ایستگاه‌های برگزاری نماز جماعت در روزهای تاسوعا و عاشورا تبدیل خواهد شد که عزیزان ما در شهرداری به عنوان یاوران نماز اقدام خواهند کرد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قم همچنین همکاری شهرداری در ساماندهی ایستگاه‌های صلواتی و مجاب کردن آنان به پخش اذان و عدم پذیرایی در هنگام نماز را حرکتی قابل تحسین در این زمینه دانست و گفت: این اقدام ارزشی می‌تواند در فرهنگ‌سازی و توجه به فلسفه قیام عاشورا مؤثر باشد.

خامه یار گفت: علاوه بر خیابان‌های اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، در اماکن متبرکه و امامزادگان نماز ظهر عاشورا با شکوه برگزار خواهد شد.

وی از اهتمام نیروهای پرتلاش شهرداری قم در توجه به امر نماز قدردانی و اظهار کرد: امید است این تلاش مورد عنایت خداوند متعال قرار بگیرد و همواره همه ما در زمره نمازگزاران واقعی باشیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com