کد خبر ۳۸۵۱۴ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم:

صبای قم برای غلبه بر فولاد خوزستان به آمادگی بالایی رسیده است

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم گفت: تیم صبا با وضعیتی مطلوب و آمادگی بالا آماده ارائه یک بازی خوب و کسب حداکثر امتیاز از مصاف هفته هشتم لیگ برتر فوتبال با فولاد خوزستان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،محمدرضا کشوری‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی خوبی که کادر فنی تیم داشت، هر چقدر در آغاز لیگ زمان کافی برای آماده‌سازی تیم وجود نداشت اما صبای قم از تعطیلی لیگ برتر فوتبال بهره‌برداری مطلوبی انجام داده و در حال حاضر در شرایط ایده‌آلی برای ارتقای جایگاه خود در جدول است.

وی با بیان اینکه کادر فنی و بازیکنان صبای قم با روحیه برد در مقابل فولاد و به دست آوردن سه امتیاز این بازی راهی اهواز شده‌اند، اضافه کرد: سعی ما این بود که با پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنان در آستانه این دیدار، تیم از نظر روحی نیز در شرایط خوبی قرار بگیرد که خوشبختانه این‌گونه شد.

کشوری‌فرد با بیان اینکه اردو و تمرینات تیم در مجموعه ورزشی هما و انجام بازی حذفی و یک مسابقه تدارکاتی صبا را به اوج آمادگی رسانده است، افزود: گرفت سه امتیاز از مصاف حساس این هفته با فولاد خوزستان در ادامه روند رو به رشد صبا قطعاً دست‌یافتنی خواهد بود.

وی تصریح کرد:‌ بازی با فولاد خوزستان حساسیت‌های بالایی دارد و به دلیل اینکه دو تیم در فاصله یک امتیازی یکدیگر هستند، امتیازات این دیدار اهمیت زیادی دارد و طبیعی است که فولادی‌ها در خانه شرایط بهتری دارند اما تیم ما نیز با بردهای اخیر خود در لیگ و جام حذفی از هر نظر خوب است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم بیان کرد: تیم صبا در بازی هفته هفتم لیگ برتر مقابل سایپا که به نخستین برد این فصل خود دست یافت، ضمن ارائه یک بازی خوب و فنی، هماهنگی قابل قبول خود را نیز نشان داد و در بازی جام حذفی این شرایط بهتر هم شد.

وی تصریح کرد: صبا چند فصلی است که در شروع لیگ زمان چندانی برای تمرین و تشکیل اردوی آماده‌سازی در اختیار ندارد اما تعطیلی‌هایی که در لیگ ایجاد می‌شود، فرصت خوبی را در اختیار کادر فنی ما قرار می‌دهد که تیم را از هر نظر به آمادگی دلخواه برسانند.

کشوری‌فرد بیان کرد: خوشبختانه کادر فنی تیم ما هم در تعطیلی قبلی که برای تشکیل اردوی آماده‌سازی به اردبیل سفر کرد و هم در دومین تعطیلی لیگ برتر که در مجموعه ورزشی هما به تمرینات خود ادامه داد، تعطیلی لیگ را یک فرصت مغتنم برشمرد و عملکرد صبا در لیگ و جام حذفی نشان‌دهنده تغییرات مثبت در تیم است.

گفتنی است تیم فوتبال صبای قم که اکنون با کسب هشت امتیاز در مکان هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ایستاده از ساعت 17:10 دقیقه امروز جمعه هفته جاری بیست و سوم مهر ماه در هفته هشتم نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال برابر تیم رده دوازدهم جدول یعنی فولاد خوزستان به میدان می‌رود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com