کد خبر ۳۸۶۱۲ انتشار : ۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۵
رئیس بسیج جامعه زنان کشور:

تفکرات فمینیستی کاملا ضد زنانه است/ حقوق زن در اسلام والاترین نظام مدافع حقوق زنان است

رئیس بسیج جامعه زنان کشور گفت: جبهه فمینیست از اساس بر ضد هویت و نقش‌های فطری و الهی زنان است، جبهه فمینیست به دلیل تعارض با فطرت، محکوم به نابودی و فروپاشی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا)،مینو اصلانی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به سیر حرکت بسیج جامعه زنان کشور اظهار کرد: حرکت بسیج جامعه زنان بر اساس اسلام ناب و رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری است.

وی افزود: بخشی از فعالیت‌های بسیج جامعه زنان در راستای مبارزه با جبهه‌های ضد زنانه فمینیست صورت می‌گیرد چون جبهه فمینیست از اساس بر ضد هویت و نقش‌های فطری و الهی زنان است.

رئیس بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به تعارض تفکرات فمینیستی با فطرت زنانه، عنوان کرد: جبهه فمینیست به دلیل تعارض با فطرت، محکوم به نابودی و فروپاشی است.

اصلانی، حقوق زن در اسلام را والاترین نظام مدافع حقوق زنان دانست و اضافه کرد: تلاش در راستای ترویج حقیقت جایگاه زن در اسلام باید هر چه بیشتر گسترش یابد تا همه به جایگاه بلند زنان نزد خداوند و ادیان الهی پی ببرند.

وی بیان کرد: اگر جایگاه والای زنان در اسلام به خوبی برای نسل جوان شرح داده شود، خودشان تشخیص می‌دهند که کدام نظام فکری منطبق با حقیقت، نیاز‌ها، فطرت، زیبایی‌ها و حقوق زنان است.

رئیس بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به فعالیت‌های بسیج جامعه زنان در سطح کشور در راستای مقابله با فمینیست، گفت: نشست‌های متعددی با عنوان «مادران، پرچمداران مقابله با جنگ نرم»، «دخترانه» و ... در سطح 17 هزار پایگاه بسیج کشور برای بانوان و دختران برگزار می‌کنیم.

اصلانی عنوان کرد: برنامه دخترانه «ما زنده‌ایم» با محوریت زندگانی بانوی شهیده معصومه آباد نیز با همکاری آموزش و پرورش و بسیج جامعه زنان و با هدف حضور زنان متدین، عفیف و محجبه در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ... اجرا شده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com