کد خبر ۳۲۵۲۳ انتشار : ۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۳
در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال

تیم قضاوت‌کننده مصاف یاسین‌پیشرو قم و حفاری اهواز مشخص شد

دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال تیم داوری قضاوت‌کننده مسابقه حساس تیم‌های حفاری اهواز و یاسین‌پیشرو قم را معرفی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، در شرایطی که هفت هفته دیگر به پایان بازی‌های هفدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باقی مانده، در این هفته‌ها پنج تیم بالای جدول جدال سختی برای رسیدن به جام قهرمانی این بازی‌ها و راهیابی به جام باشگاه‌های آسیا دارند.

پنج تیم بالای جدول به ترتیب صنایع‌ گیتی‌پسند اصفهان، تاسیسات دریایی تهران، مس سونگون ورزقان، دبیری تبریز و حفاری اهواز هستند که اتفاقا بازی‌های مهمی باید با یکدیگر انجام بدهند تا قهرمان جام هفدهم در هفته بیست و ششم این بازی‌ها پیش از آغاز سال 1394 معرفی شود.

بعد از سفر تیم ملی فوتسال کشورمان به رقابت‌های تدارکاتی و اردوی آماده‌سازی در کشور برزیل و حضور در جام معتبر گرندپریکس، اکنون قرار است به صورت منظم بازی‌های هشت هفته پایانی از نیم فصل دوم مسابقات لیگ هفدهم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور به انجام برسد.

بر همین اساس کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران قضاوت‌‌کننده در دیدار تیم‌های فوتسال یاسین‌پیشرو قم و حفاری اهواز در هفته ششم از دور برگشت بازی‌های هفدهمین دوره لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور را معرفی کرد تا یاسین‌پیشرو در تلاش بهبود جایگاه خود در جدول برابر رقیب اهوازی به میدان برود.

در حالی‌ که نوزدهمین هفته از مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور در هشتمین روز آذر ماه با برگزاری 6 بازی همزمان به انجام می‌رسد، طبق برنامه تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی‌های داخل خانه خود مقابل تیم فوتسال حفاری اهواز قرار می‌گیرد.

دیدار یاسین‌پیشرو قم و حفاری اهواز از ششمین هفته دور برگشت لیگ بر‌تر فوتسال از ساعت 16 روز یکشنبه هفته جاری به میزبانی شاگردان سیدمهدی غیاثی در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و این در حالی است که قضاوت این مسابقه را محمود نصیرلو به عنوان داور اول بر عهده دارد.

داور اول این مسابقه حساس بین تیم‌های پنجم و ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را محمدعلی ترحمی به عنوان داور دوم همراهی می‌کند، همچنین رضا رحیمی به عنوان داور ذخیره انجام وظیفه خواهد کرد و علی حاتمی به عنوان وقت‌نگهدار دیگر عضو تیم داوری این مسابقه معرفی شده است، ضمن اینکه علیرضا رجبی ناظر این بازی خواهد بود.

در رده‌بندی رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور در حال حاضر تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم با کسب 24 امتیاز در مکان ششم جدول ایستاده است، زیرا یاسین‌پیشرو قم از بازی‌های قبل خود هفت پیروزی، چهار مساوی و 6 باخت در کارنامه دارد ولی تیم حفاری اهواز با کسب 31 امتیاز حاصل از هشت پیروزی، هفت تساوی و سه باخت در مکان پنجم جدول جای گرفته است.

در هفته ششم از دور برگشت هفدهمین دوره مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور علاوه بر دیدار یاسین‌پیشرو قم و حفاری اهواز، بازی‌های بسیار حساس دیگری برگزار می‌شود که نتیجه این بازی و دیگر دیدارها نقش تعیین‌کننده‌ای در وضعیت تیم‌های بالا و پایین جدول خواهد داشت.

برنامه هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال در روز یکشنبه هشتم آذرماه:

مس سونگون ورزقان – گیتی پسند اصفهان در ورزشگاه شهید پورشریفی

شهید منصوری قرچک – مقاومت البرز در ورزشگاه هفتم تیر

یاسین پیشروی قم – شرکت ملی حفاری ایران در ورزشگاه شهید حیدریان

فردوسی مشهد – آذرخش بندرعباس در ورزشگاه کارگران 2

میثاق تهران – دبیری تبریز در ورزشگاه شهرداری منطقه 11

تاسیسات دریایی ایران – فرش آرا مشهد در سالن هندبال

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com