کد خبر ۳۲۵۵۹ انتشار : ۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۶
سرپرست باشگاه صبای قم:

کارت بازی فرید کریمی صادر شد

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم گفت: کارت بازی فرید کریمی مهاجم تیم فوتبال صبای قم صادر شده است و این بازیکن می تواند صبای قم را در دیدار پیش رو مقابل سیاه جامگان مشهد همراهی کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمد رضا کشوری فرد مطرح کرد : فرید کریمی که با صبای قم قرارداد رسمی دارد برای سپری کردن دوران سربازی خود مدتی در باشگاه تراکتورسازی تبریز حضور داشت و با توجه به پایان دوران سربازی این بازیکن در ابتدای آذرماه جاری، با موافقت علی دایی سرمربی صبا شاهد پیوستن کریمی به جمع بازیکنان این تیم هستیم.
وی ابراز داشت: تیم صبای قم از چارچوب هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور فردا در مشهد میهمان تیم سیاه جامگان این شهر خواهد بود و فرید کریمی در صورت صلاحدید علی دایی در ترکیب این تیم قرار خواهد گرفت.

** انحلال تیم فوتبال امید صبای قم قطعی نیست
کشوری فرد در مورد صحت انحلال تیم امید صبای قم که در لیگ برتر فوتبال امید کشور حضور دارد بیان داشت: هنوز انحلال این تیم قطعی نیست و در مورد ادامه کار یا عدم فعالیت این تیم در لیگ برتر امید هم اکنون کار کارشناسی صورت می گیرد.
وی ادامه داد: تیم فوتبال امید صبای قم مشکل مالی دارد و با توجه به این که تنها هشت بازیکن این تیم از استان قم هستند و مابقی بازیکنان غیربومی می باشند برای اسکان بازیکنان نیز با مشکل مواجه هستیم.
سرپرست باشگاه صبای قم اظهار داشت: کمتر تیم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور را داریم که در لیگ برتر فوتبال امید، تیمی داشته باشند و تیم هایی چون استقلال و پرسپولیس تهران نیز در لیگ های امید استان تهران حضور می یابند و در لیگ برتر امیدهای کشور حضور ندارند.
وی ادامه داد: یکی از مشکل های فوتبال استان قم آن است که مسابقات فوتبال در رده سنی امید چند سالی است که در این استان تعطیل شده است.
وی بیان داشت: معتقدیم تیم فوتبال امید صبای قم سالی 600 تا 700 میلیون تومان هزینه برای باشگاه دارد و در حقیقت خروجی خاصی از این تیم در سال های گذشته دیده نشده است.
کشوری فرد گفت: در صورتی که حامی مالی باشگاه صبای قم بتواند هزینه های تیم امید را نیز تقبل کند ممکن است این تیم به کار خود در لیگ برتر فوتبال امید ادامه دهد.
وی یادآور شد: با وجود مشکل هایی که تیم فوتبال امید صبای قم دارد تیم های نوجوانان و جوانان صبای قم هم چنان به کار خود در لیگ های استانی و کشوری ادامه می دهند.
وی بیان داشت: تیم فوتبال امید صبای قم از فصل گذشته مسابقات که در دسته اول امیدهای کشور حضور داشته است نزدیک به 300 میلیون تومان بدهی دارد که پس از تغییر مدیریت باشگاه، جبران این بدهی بر عهده تیم مدیریتی جدید باشگاه قرار گرفته است.

منبع : ایرنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com