کد خبر ۳۸۶۴۸ انتشار : ۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۵
در مسابقات آزاد و دسته اول رده سنی نوجوانان کشور صورت گرفت

درخشش پینگ‌پنگ‌باز قم در رقابت با نخبه‌های تنیس روی‌میز ایران

رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم از درخشش پینگ‌پنگ‌باز آینده‌دار قم در رقابت با برترین‌های این رشته در مسابقات آزاد و دسته اول پینگ‌پنگ نوجوانان ایران خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا)،محمد عموئیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم گفت: امسال چهره شاخص تنیس روی‌میز قم در پیکارهای آزاد و دسته اول رده سنی نوجوانان ایران رشته، محمدمعین منتظری بود که همچون بسیاری از تورنمنت‌های چند سال اخیر پرفروغ ظاهر شد.

وی با اشاره به پایان مسابقات آزاد و دسته اول نوجوانان پسر کشور، بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تنیس روی‌میز این رقابت‌ها به میزبانی هیأت آذربایجان غربی در شهر ارومیه به انجام رسید و در نهایت نماینده قم بین برترین‌ها جای گرفت.

رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم با بیان اینکه این پیکارها با قهرمانی نماینده تهران به پایان رسید، اضافه کرد: شاهد رقابت نزدیک و جذبی بین پینگ‌پنگ بازان آینده‌دار این رده سنی در مسابقات آزاد و دسته اول نوجوانان پسر کشور بودیم و در نهایت آریا امیری از تهران رتبه نخست را کسب کرد.

وی یاد آور شد: با مشخص شدن بازیکنان راه یافته از دسته آزاد به دسته اول تنیس روی‌میز نوجوانان پسر ایران، مسابقات این دسته در دو مرحله به انجام رسید و 16 بازیکن دسته اول نیز مرحله نخست رقابت خود را در چهار جدول دوره‌ای برگزار کردند تا وضعیت نفرات راه یافته به مرحله حذفی مشخص شود.

عموئیان ابراز کرد: سرانجام بعد از رقابت در جدول حذفی که با تعیین مقام اول تا شانزدهم همراه بود، چهار پینگ‌پنگ باز به مرحله نیمه نهایی راه یافتند و در این مرحله محمدامین صمدی از تیم هیأت تهران در جدال با امیرعباس وزین از توابع تهران با نتیجه چهار بر صفر به برتری رسید و راهی فینال شد.

وی خاطرنشان کرد: در سوی دیگر جدول بازی‌های مرحله نیمه نهایی مسابقات دسته اول تنیس روی‌میز نوجوانان پسر کشور، آریا امیری از تهران مقابل مهیار بهنام‌نژاد از قزوین قرار گرفت و بازی با نتیجه چهار بر دو به سود امیری تمام شد تا این پینگ‌پنگ باز نیز فینالیست شود.

رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم عنوان کرد: در مسابقه رده‌بندی برای تعیین نفرات سوم و چهارم این دوره از پیکارها، آرین غفاری از تیم هیأت البرز  با نتیجه چهار بر یک برابر محسن رضاقلی‌زاده از آذربایجان غربی به برتری رسید و به مقام سوم دست یافت و رضاقلی‌زاده در جایگاه چهارم ایستاد.

وی بیان کرد: در دیدار نهایی برای تعیین قهرمان نیز آریا امیری از تیم هیأت تنیس روی‌میز تهران مقابل محمدامین صمدی همشهری خود با نتیجه چهار بر یک برابر آریا امیری صاحب برتری شد تا قهرمان نوجوانان پسر کشور شود و صمدی از تهران نایب‌قهرمان شد.

عموئیان در پایان با اشاره به رده‌بندی این مسابقات، اظهار کرد: این مسابقات به میزبانی هیأت تنیس روی‌میز آذربایجان غربی در حالی برگزار شد که سرداور مسابقات داریوش ضرغام‌پور بود و محمدمعین منتظری از قم در بین 16 نفر برتر رتبه چهاردهم را به خود اختصاص داد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com