کد خبر ۳۸۵۵۸ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۸
با کسب رتبه نخست

قم به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر تنیس روی‌میز صعود کرد

تیم تنیس روی‌میز نگین‌زرین ترنج مهرو قم با کسب برتری قاطع و مقتدرانه مقابل حریفان خود به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر پینگ پنگ جوانان و امید کشور راه یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا)،دیدارهای مرحله مقدماتی پیکارهای لیگ دسته اول تنیس روی‌میز رده‌های سنی جوانان و امید باشگاه‌های کشور در حالی به انجام رسید که نماینده پینگ‌پنگ استان قم یعنی تیم نگین‌زرین ترنج مهرو با اقتدار از مرحله گروهی صعود کرد.

این در حالی است که مسابقات تنیس روی‌میز لیگ دسته اول رده سنی جوانان و امید قهرمانی باشگاه‌های کشور به میزبانی هیأت پینگ‌پنگ استان اصفهان برگزار می‌شود و در آن نخبه‌های تنیس روی‌میز در ترکیب تیم نگین‌زرین ترنج مهرو با رقبایی از استان‌های مختلف کشور رقابت می‌کنند.

در این دوره از مسابقات قهرمانی لیگ دسته اول رده سنی جوانان و امید تنیس روی‌میز باشگاه‌های کشور نماینده قم در در گروه سوم مرحله مقدماتی کار خود را برای کسب عناوین برتر این رقابت‌ها با حریفان آغاز کرد در حالی که سه تیم مدعی در این گروه حضور داشتند.

این در شرایطی است که در ترکیب تیم هیأت تنیس روی‌میز استان قم که از حمایت مالی شرکت نگین زرین ترنج مهرو قم برخوردار است، جمعی از نخبه‌های این رشته عضو هستند و نماینده قم در گروه سوم مقدماتی با تیم‌های شهرداری اراک، هیأت یزد و هیأت رامهرمز (ب) مسابقه داد.

نماینده هیأت تنیس روی‌میز استان قم در حالی موفق به کسب مجوز صعود به مرحله حذفی این دوره از رقابت‌های لیگ دسته اول جوانان و امید ایران شده است که در نخستین دیدار خود به مصاف تیم هیأت یزد رفت و از این مسابقه با کسب برتری قاطع پنج بر یک خارج شد.

پینگ‌پنگ بازان تیم هیأت جوانان و امید تنیس روی‌میز قم در دومین مسابقه خود با روحیه‌ای بسیار خوب به مصاف تیم مدعی شهرداری اراک رفتند و از این بازی نزدیک و نفس‌گیر که برابر یکی از شانس‌های قهرمانی این دوره به انجام رسید با برتری پنج بر سه میدان را ترک کردند.

در سومین دیدار از مرحله مقدماتی مسابقات رده‌های سنی جوانان و امید تنیس‌ روی‌میز قهرمانی باشگاه‌های کشور تیم نگین‌زرین ترنج مهرو قم برابر تیم هیأت رامهرمز (ب) صف‌آرایی کرد و توانست در این دیدار حریف خود را با نتیجه پنج بر دو مغلوب کند و با سه پیروزی با اقتدار راهی مرحله پلی‌آف شود.

دیدارهای مرحله مقدماتی در گروه‌های مختلف در حالی به پایان رسید که تیم نگین‌زرین ترنج مهرو قم در نخستین مسابقه پلی‌آف باید برای راهیابی به مرحله بالاتر به مصاف تیم رامهرمز (الف) برود در حالی که این تیم از گروه چهارم مقدماتی به این مرحله رسیده است.

تیم تنیس روی‌میز جوانان و امید رامهرمز (الف) در مرحله مقدماتی در گروه چهارم با تیم‌های آکادمی ستارگان اصفهان، هیأت لرستان و هیأت رودان به رقابت پرداخت و با کسب دو برد و یک باخت از این گروه به عنوان تیم دوم صعود کرد تا حریف نماینده قم در پلی‌آف شود.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com