کد خبر ۳۸۲۸۷ انتشار : ۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۰
نایب‌رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم خبر داد

4 پینگ‌پنگ باز قم در رقابت برای قهرمانی مسابقات دختران کشور

نایب‌رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم گفت: چهار عضو تیم دختران نوجوان قم در مسابقات آزاد و دسته برتر تنیس روی‌میز نوجوانان کشور به مصاف حریفان خود می‌روند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،آزاده مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: فدراسیون تنیس روی‌میز کشورمان برگزاری رقابت‌های آزاد و همچنین مسابقات دسته‌های اول و برتر رده‌های سنی نوجوانان پینگ پنگ ایران در هر دو بخش دختران و پسران را برای روزهای پایانی هفته جاری برنامه‌ریزی کرده است.

وی ادامه داد: تیم پسران هیأت تنیس روی‌میز استان قم با دو بازیکن شاخص و موفق به نام‌های سیدعلی سجادیان و سیدمحمدمعین منتظری برای حضور در مسابقات آزاد و دسته اول نوجوانان کشور راهی ارومیه شده‌اند و چهار بازیکن نیز در ترکیب تیم دختران قم به میدان می‌روند.

نایب‌رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم با بیان اینکه هیأت پینگ پنگ استان اصفهان از رقابت‌های آزاد و دسته برتر رده سنی نوجوانان دختر کشور میزبانی می‌کند، ابراز کرد: اعزام تیم تنیس روی‌میز دختران نوجوان قم به مسابقات کشوری در اصفهان با حضور هانیه عموییان، مهسا رشیدی، ساره احمدی و سارا محمدی انجام شده است.

وی با بیان اینکه مسابقات آزاد رده سنی نوجوانان دختر کشور با حضور تعداد 86 بازیکن به میزبانی اصفهان به انجام می‌رسد، خاطرنشان کرد: با توجه به قرعه‌کشی انجام شده در این مسابقات، چهار نماینده قم در گروه‌های 10، 15، 21 و 23 مرحله مقدماتی کار خود را در جدال با حریفان آغاز می‌کنند.

مهدوی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تنیس روی‌میز، رقابت‌های آزاد و دسته برتر رده سنی نوجوانان دختر پینگ پنگ کشور از امروز سه‌شنبه ششم مهر ماه آغاز می‌شود و به مدت دو روز تا هشتم مهر در خانه تنیس روی‌میز اصفهان برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به ثبت نام به عمل آمده در فدراسیون تنیس روی‌میز، در این رقابت‌ها تعداد 86 بازیکن از 19 استان کشور حضور دارند که از امروز سه‌شنبه ششم مهرماه مسابقات آزاد را در 28 گروه سه نفری برگزار می‌کنند و در پایان از هر گروه دو پینگ‌پنگ باز به مرحله حذفی راه خواهد یافت.

نایب‌رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم یاد آور شد: در نهایت تعداد 13 بازیکن به مسابقات دسته برتر نوجوانان تنیس روی‌میز زیر 15 سال کشور در بخش دختران راه می‌یابند و با پینگ‌ینگ پازان همدان، البرز و خوزستان که در دسته برتر حضور دارند به رقابت می‌پردازند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر شیما صفایی از همدان، پریناز حاجی‌لو از البرز و مشکات بهمئی از خوزستان بازیکن حاضر در دسته برتر هستند که به همراه 13 پینگ‌پنگ باز صعود کننده از رقابت‌های آزاد به رقابت می‌پردازند، ضمن اینکه مسابقات دسته برتر از عصر روز هفتم مهرماه آغاز خواهد شد.

مهدوی با بیان اینکه مسابقات دسته برتر در چهار گروه چهار نفری به شکل دوره‌ای و در مراحل بعد به صورت حذفی برگزار می‌شود، افزود: هانیه عموئیان نخستین نماینده قم در گروه دهم مسابقات با یاسمن زارع از تیم هیأت تنیس روی‌میز استان کرمان و صبا سراجی از تیم هیأت پینگ پنگ استان مرکزی مسابقه می‌دهد.

وی بیان کرد: مهسا رشیدی دیگر نماینده اعزامی تیم دختران هیأت تنیس روی‌میز استان قم نیز در گروه پانزدهم مرحله مقدماتی این پیکارها با الناز کیوانداریان از تیم هیأت پینگ پنگ اصفهان و فرناز اسکندری از تیم هیأت تنیس‌ روی‌میز استان خوزستان دیدار می‌کند.

نایب‌رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم افزود: ساره احمدی سومین عضو تیم اعزامی هیأت قم نیز در گروه بیست و یکم مرحله مقدماتی این پیکارها با نوری مسلمی از تیم هیأت پینگ پنگ مازندران و مبینا فرعی از تیم هیأت تنیس‌ روی‌میز استان البرز دیدار می‌کند.

وی در پایان اظهار کرد: همچنین سارا احمدی چهارمین دختر پینگ‌پنگ باز اعزامی از هیأت تنیس روی‌میز استان قم نیز در گروه بیست و سوم مرحله مقدماتی این پیکارها با رضوان خواجه از تیم هیأت پینگ پنگ استان گلستان و سارا رضوی از تیم هیأت تنیس‌ روی‌میز استان اصفهان به رقابت می‌پردازد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com