کد خبر ۳۸۷۳۰ انتشار : ۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۷
آیت‌الله علوی گرگانی:

نیروی انتظامی حافظ حدود الهی است

یکی از مراجع تقلید با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی حافظ حدود الهی است، گفت: این مجموعه باید نسبت به حیثیت مقام رهبری، شخصیت‌های برجسته دینی و نوامیس جامعه حساس باشد و با آگاه‌سازی و زبان گویا از اهانت به بزرگان دینی جلوگیری کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا) ،آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی امشب در دیدار با سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، با بیان اینکه بر اساس روایات دینی اصلاح عموم مردم بدون اصلاح خواص جامعه شدنی نیست، اظهار کرد: علما به عنوان پیشوایان و فرماندهان به عنوان مسؤولان اجرایی باید در کنار یکدیگر قرار گیرند تا بتوانند به نتایج مورد نظر برسند.

این مرجع تقلید ایجاد هماهنگی میان روحانیون و نیروی انتظامی را عامل موفقیت در حوزه امر به معروف و نهی از منکر دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه اجرای امر به معروف و نهی از منکر وظیفه دشواری است خداوند نیز پاداش بیشتری نسبت به دیگر اقشار جامعه برای نیروهای انتظامی و روحانیون در نظر گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی حافظ حدود الهی است، عنوان کرد: این مجموعه باید نسبت به حیثیت مقام رهبری، شخصیت‌های برجسته دینی و نوامیس جامعه حساس باشد و با آگاه‌سازی و زبان گویا از اهانت به بزرگان دینی توسط افراد ناآگاه جلوگیری کند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com