کد خبر ۳۸۷۴۷ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۸
نماینده مردم قم در مجلس عنوان کرد

لزوم تصمیم‌گیری نهایی برای پروژه‌های مهم شهری در جلسه نمایندگان قم

نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به مصوبه کمیسیون ماده 5 برای احداث خیابانی جدید از ایستگاه راه‌آهن گفت: از استاندار قم خواستیم تصمیم‌گیری نهایی برای این موضوع را به جلسه مجمع نمایندگان استان موکول کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا) ،احمد امیرآبادی فراهانی با اشاره به مصوبه کمیسیون ماده پنج مبنی بر احداث خیابانی در ایستگاه مرکزی راه‌آهن قم تا خیابان امیرکبیر اظهار کرد: بر اساس خبری که با همین موضوع در جراید استان درج شده بود، نامه‌ای به استاندار قم ارسال شده است.

وی افزود: در این نامه، به جلسه با وزیر راه و شهرسازی در محل استانداری اشاره شده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در آن جلسه مقرر شده بود در فرصت مناسبی طی جلسه مجمع نمایندگان استان در محل دفتر رئیس مجلس شورای اسلامی، موضوعات مطروحه مجددا به بحث گذاشته و تصمیم نهایی گرفته شود.

وی ادامه داد: با عنایت به مصوبه کمیسیون ماده پنج استان، به اطلاع استاندار رساندیم که بیشتر طرح‌های مصوب این چنینی در شهر قم معمولا به دلیل محدودیت منابع در مرحله اجرا با مشکلاتی مواجه شده و زمان زیادی برای آنها صرف می‌شود.

امیرآبادی گفت: این مسئله خسارات مادی و معنوی زیادی برای مردم به همراه دارد و به عبارتی تصویب اینگونه طرح‌ها مشکلاتی در اداره امور مردم از قبیل خرید و فروش املاک، اخذ وام بانکی و دریافت پاسخ از ادارات دولتی به وجود می‌آورد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از استاندار قم خواسته شد در این زمینه تدابیر لازم اندیشیده و با در نظر گرفتن منابع و اعتبارات و برنامه‌ریزی جامع، تصمیم به اجرای پروژه گرفته شود.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com