کد خبر ۳۸۷۷۵ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰
در مرحله دوم لیگ برتر هاکی

هاکی‌بازان قم برای حفظ صدرنشینی به مصاف همدان می‌روند

تیم هیأت هاکی قم در دومین مرحله رقابت‌های لیگ برتر هاکی مردان باشگاه‌های کشور در اندیشه تداوم پیروزی‌های خود به مصاف تیم هیأت هاکی همدان می‌رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا) ،بعد از تغییراتی که در هیأت هاکی استان قم صورت گرفت و رئیس جدید این هیأت ورزشی مشخص شد، نخستین اقدام برای رشد و توسعه بیش از پیش این رشته ورزشی، تقویت تیم اعزامی قم به رقابت‌های لیگ برتر هاکی باشگاه‌های کشور بود.

اگر چه مقدمات حضور این تیم در فصل 1395 لیگ برتر هاکی باشگاه‌های کشور قبل از تغییر و تحولات هیأت هاکی فراهم شده بود اما به میدان رفتن در سطح اول رقابت‌های باشگاهی هاکی ایران قطعا اثرات مثبت و مفیدی بر این رشته خواهد گذاشت و ظرفیت‌ها و توانمندی‌های هاکی قم بیش از پیش به چشم خواهد آمد.

در هر حال هاکی بازان قم چند روز بعد از روی کار آمدن جعفر جعفری‌مجد رئیس جدید هیأت هاکی استان قم، گام نخست از مسابقات فصل جدید لیگ برتر هاکی باشگاه‌های کشور را محکم برداشتند و در دو مسابقه مهم و حساس برابر تیم هیأت هاکی کرمانشاه به برتری رسیدند.

هاکی بازان قم در نخستین مرحله رقابت‌های لیگ برتر هاکی باشگاه‌های کشور برابر میهمان خود تیم هیأت کرمانشاه دو مسابقه در حضور تماشاگران قمی حاضر در سالن ورزشی کارگران قم برگزار کردند و با ارائه بازی‌های خوب و قابل قبول خود هر دو بازی را با برد پشت سر گذاشتند.

این در حالی است که با توجه به قرعه‌کشی انجام شده در فدراسیون هاکی، هشت تیم حاضر در لیگ برتر امسال در دو گروه با یکدیگر رقابت می‌کنند و بر این اساس در گروه نخست تیم‌های شهرداری اراک، هیأت سمنان، هیأت ایلام و هیأت آذربایجان شرقی برای کسب مجوز صعود به مرحله نهایی بازی‌ها رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

همچنین در گروه دوم مرحله مقدماتی تیم‌های هیأت هاکی آذربایجان غربی، هیأت کرمانشاه، هیأت همدان و هیأت هاکی قم حضور دارند و بازی‌های این گروه نیز همانند دیگر گروه به شکل دوره‌ای به انجام خواهد رسید و دو تیم برتر به مرحله نهایی مسابقات راه می‌یابند.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون هاکی، دیدارهای دور رفت از مرحله نخست به مدت دو روز برگزار شد و چهار مسابقه در شهرهای اراک، تبریز، نقده و قم به انجام رسید، در حالی که تیم هیأت هاکی استان قم در گام نخست برابر تیم هیأت کرمانشاه به میدان رفت و دو پیروزی با ارزش به نام خود ثبت کرد.

در نخستین مسابقه تیم‌های هیأت هاکی قم و کرمانشاه، پنج گل به ثمر رسید و در پایان این هاکی‌بازان قم بودند که با نتیجه پر گل چهار بر یک حریف خود را شکست دادند، ضمن اینکه دومین بازی دو تیم در سالن کارگران قم چهار گل داشت و این‌بار نیز هاکی‌بازان قم سه بر یک به پیروزی رسید.

برنامه بازی‌های مرحله دوم لیگ در حالی مشخص شد که تیم‌ها در چهار مسابقه به مصاف یکدیگر می‌روند و طبق برنامه این هفته هیأت ایلام برابر هیأت آذربایجان شرقی قرار می‌گیرد، هیأت سمنان به مصاف شهرداری اراک می‌رود، هیأت قم و همدان رو در روی یکدیگر صف‌آرایی می‌کند و هیأت کرمانشاه با هیأت آذربایجان غربی مسابقه می‌دهد، ضمن اینکه تیم‌ها همین بازی‌ها را در دور برگشت مرحله دوم برگزار می‌کنند.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com