کد خبر ۳۲۶۵۷ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۲
لیگ بر‌تر فوتبال نوجوانان کشور:

صبای قم برابر سپاهان به دنبال جبران ناکامی‌ها

فوتبالیست‌های نوجوان صبای قم در چهارمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با انگیزه جبران امتیازات از دست رفته در هفته‌های اخیر به مصاف تیم مدعی سپاهان اصفهان می‌روند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، دیدارهای هفته چهارم از دور رفت مرحله گروهی رقابت‌های فصل جاری لیگ دسته برتر فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور از عصر دوازدهمین روز آذر ماه آغاز می‌شود و در یکی از حساس‌ترین دیدارها صبای قم در میهمانی تیم مدعی فولاد مبارکه سپاهان حاضر می‌شود.

تیم فوتبال نوجوانان صبای قم بعد از اینکه سومین هفته متوالی نتوانست در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر حریفان خود طعم پیروزی را بچشد، اکنون انگیزه زیادی دارد تا بلکه به روند ناکامی‌های خود با غلبه بر تیم مدعی سپاهان اصفهان پایان بدهد.

چهارمین هفته از بازی‌های مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ برتر فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور در حالی این هفته با مصاف صبا و سپاهان در اصفهان پیگیری می‌شود که صبایی‌ها هم اکنون از سه بازی قبل خود تنها دو امتیاز در کارنامه دارند.

تیم فوتبال نوجوانان صبای قم پیش از رویارویی با سپاهان، هفته گذشته در نخستین مسابقه خانگی خود از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور مقابل دیگر تیم اصفهانی‌ حاضر در گروه چهارم یعنی تیم پتوی ‌لاله اصفهان به تساوی رضایت داد.

این در حالی است که صبایی‌ها در نخستین هفته مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در میهمانی تیم فوتبال نوجوانان پور البرز بدون گل مساوی کرده‌ و در هفته دوم در بازی خارج از خانه با تیم مقاومت تهران پنج بر دو شکست خورده‌اند.

فوتبالیست‌های مستعد و آینده‌دار صبای قم در سومین هفته فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور برابر تیم پتوی‌ لاله اصفهان به میدان رفتند ولی در پایان نتوانستند حریف را شکست بدهند و با تساوی دو بر دو متوقف شدند تا بدین ترتیب در راه صعود از مرحله گروهی لیگ برتر نوجوانان کشور به انتظار نتایج دیدارهای آینده باشند.

حالا شاگردان کمال شیری در میهمانی تیم بالانشین جدول گروه چهارم یعنی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به دنبال این هستند که سه امتیاز را کسب کرده و ضمن کسب نخستین برد این فصل، از انتهای جدول رده‌بندی این گروه نیز در مسیر بالای جدول فاصله بگیرند.

در حال حاضر تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در جدول رده‌بندی لیگ برتر نوجوانان کشور در گروه چهارم‏، از سه بازی دو تساوی و یک شکست در کارنامه دارد و از ساعت 14 روز پنجشنبه دوازدهم آذر ماه در ورزشگاه صفائیه اصفهان به مصاف تیم فولاد مبارکه سپاهان خواهد رفت.

گفتنی است: تیم‌های فوتبال نوجوانان صبای قم، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، مقاومت البرز، ذوب‌آهن اصفهان، پور البرز و پتوی‌لاله اصفهان در گروه چهارم از مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور به مصاف یکدیگر می‌روند.

 

برنامه‌ بازی‌های گروه چهارم لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور:

پنجشنبه 12 آذر ماه از ساعت 14

ذوب‌آهن اصفهان – پورالبرز

پتوی‌لاله اصفهان – مقاومت تهران

سپاهان اصفهان – صبای قم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com