کد خبر ۳۸۸۵۹ انتشار : ۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۰
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان قم مطرح کرد

برگزاری کلاس‌های روشنگری در باشگاه‌های ورزشی استان قم

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان قم گفت: برگزاری کلاس‌های روشنگری را در باشگاه‌های ورزشی دنبال می‌کنیم که از جمله عناوین این کلاس‌ها آسیب‌های فضای مجازی، ولایتمداری و اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا) ،داوود هاشمی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت‌های سازمان بسیج ورزشکاران در استان اظهار کرد: بستر فعالیت‌های این سازمان در پایگاه‌های ورزشی است و در فعالیت‌های خودمان از مربیان ورزشی استفاده می‌کنیم، چون حرف شنوی ورزشکاران از مربیان زیاد است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سطوح مربیان در زمینه‌های دینی، معرفتی و بصیرتی متفاوت است، آن‌ها را در این زمینه‌ها آموزش می‌دهیم و از مربیان می‌خواهیم که مباحثی این چنینی را با رفتار خود در باشگاه‌های ورزشی به ورزشکاران انتقال بدهند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه استان قم افزود: برگزاری کلاس‌های روشنگری را در باشگاه‌های ورزشی دنبال می‌کنیم، از جمله عناوین این کلاس‌ها آسیب‌های فضای مجازی، ولایتمداری و اقتصاد مقاومتی است.

هاشمی با اشاره به حضور خانواده‌های ورزشکاران استان قم در برنامه‌های بسیج اظهار کرد: در برنامه‌های خودمان در پایگاه‌های ورزشی از خانواده‌های ورزشکاران هم دعوت کردیم که استقبال خوبی را از سوی خانواده‌ها برای شرکت در برنامه‌ها شاهد بودیم و این کار موجب شد که پایگاه‌های ورزشی شکل فرهنگی هم به خود بگیرند.

وی ادامه داد: 250 باشگاه ورزشی در سطح شهر قم داریم که این باشگاه‌ها توسط افراد اداره می‌شوند و عمده فعالیت‌های بسیج ورزشکاران در همین باشگاه‌ها صورت می‌گیرد، در هفته بسیج هم برگزاری کلاس‌های روشنگری را در تعدادی از باشگاه‌های ورزشی استان دنبال می‌کنیم.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه استان قم افزود: 200 شهید ورزشکار در استان داریم که بسیجیان در هفته بسیج با خانواده‌های این شهدا دیدار می‌کنند، همچنین در این هفته شاهد غباررویی مزار شهدا با حضور ورزشکاران خواهیم بود، همچنین مراسم بزرگداشت هفته بسیج در تعدادی از باشگاه‌های ورزشی استان برگزار می‌شود.

هاشمی با اشاره به ضرورت گسترش فعالیت‌های بسیج در میان ورزشکاران گفت: باید به بحث‌های فکری در میان ورزشکاران بیشتر پرداخته شود و راهکارهایی بیندیشیم تا فعالیت‌های بسیج را در میان ورزشکاران گسترش دهیم. باید مدیران ورزشی احساس نیاز کنند که در باشگاه‌های ورزشی به مسائل فرهنگی پرداخته شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان بسیج ورزشکاران سعی کرده که به عنوان همراه در کنار وزارت ورزش و ادارات قرار بگیرد و تلاش می‌کنیم که تعاملات میان این سازمان ورزشکاران استان قم و اداره ورزش و جوانان بیشتر شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com