کد خبر ۳۸۹۶۴ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۴
مدیر امور رفاهی زائرین استانداری قم:

ماندگاری کوتاه زائران یکی از معضلات استان قم است

مدیر امور رفاهی زائرین استانداری قم گفت: ماندگاری کوتاه زائران در قم یکی از معضلات استان است و زائران کمتر در قم اقامت دارند.

روح‌الله شاه نظری در جلسه جشنواره غذای حلال که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات دفتر معاونت سیاسی امنیتی استانداری برگزار شد، با اشاره به زمان حضور مسافران در استان اظهار کرد: عدم ایستایی زائران در قم یکی از معضلات استان است، زائرین کمتر در قم اقامت دارند و عرضه غذای مناسب می‌تواند نقش مهمی را در افزایش زمان اقامت زائرین در قم داشته باشد.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های قم هنوز به مردم کشور عرضه نشده است، تبلیغ آموزه‌های دینی را می‌توانیم در بخش گردشگری استان داشته باشیم، همچنین توجه به این بخش اشتغالزایی زیادی را به دنبال دارد.

مدیر امور رفاهی زائرین استانداری قم افزود: امروزه زائرین خارجی زیادی از کشورهایی همچون پاکستان، هند و افغانستان به قم مشرف می‌شوند و باید فعالیت‌های جدی را در خصوص این زائران داشته باشیم.

شاه نظری با اشاره به طرح برگزاری جشنواره غذای حلال استان قم اظهار کرد: باید یک طرح جامع برای این جشنواره تهیه و در آن طرح جامع نظرات افراد مختلف لحاظ شود. تهیه چنین طرحی بر روی مدیران آینده هم تاثیر می‌گذارد و موجب می‌شود که هر مدیر دیگری هم که بیاید، برگزاری چنین جشنواره‌ای ادامه داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید در نگارش طرح جشنواره غذای حلال استان قم به بحث‌های فراخوان، گردش کار و داوری این جشنواره توجه شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com