کد خبر ۳۹۱۱۲ انتشار : ۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۲
روز جمعه سوم دی‌ماه

پیکارهای تکواندو قهرمانی پسران در قم برگزار می‌شود

تکواندوکاران مدعی کسب عناوین برتر مسابقات قهرمانی چهار رده سنی تکواندو قهرمانی استان قم در سومین روز دی‌ماه برابر یکدیگر به میدان می‌روند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمیته مسابقات هیأت تکواندو استان قم، رقابت‌های قهرمانی این استان در بخش پسران دارای رده کمربند آبی، قرمز و مشکی روز جمعه سوم دی‌ماه به میزبانی خانه تکواندوی شهیدان برجعلی‌زاده برگزار می‌شود.

در این دوره از مسابقات تکواندو قهرمانی استان قم در بخش کیوروگی یا مبارزه، تکواندوکاران رده‌های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان در رده‌ کمربند آبی، قرمز و مشکی برای کسب عناوین اول تا سوم و نشان‌های طلا، نقره و برنز برابر یکدیگر به روی شیاپچانگ می‌روند.

هیأت تکواندو استان قم برای هر رده سنی این دوره از رقابت‌ها محدودیت‌های سنی را نیز اعلام کرده و بر این اساس در پیکارهای رده ‌سنی خردسالان تنها متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1383 تا دهم دی‌ماه سال 1386 امکان حضور در مسابقات قهرمانی استان قم را دارند.

این در حالی است که پیکارهای تکواندو قهرمانی رده سنی خردسالان قم بین استعدادها و نخبه‌های این رشته که به عنوان پشتوانه‌های آینده تکواندو قم روی آنها سرمایه‌گذاری شده، با حضور تکواندوکاران اوزان منهای 24، 26، 28، 30، 32، 34، 36، 38، 40 و به اضافه 40 کیلوگرم برگزار می‌شود.

با توجه به شرایط سنی در نظر گرفته شده از سوی هیأت تکواندو قم، در رده سنی نونهالان مسابقات تکواندو قهرمانی پسران استان قم نیز تکواندوکارانی می‌توانند بر روی شیاپچانگ این مسابقات حاضر شوند که جزو متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1380 تا دهم دی‌ماه سال 1383 باشند.

این در حالی است که خانه تکواندو قم در سومین روز دی‌ماه میزبان رقابت‌های قهرمانی رده ‌سنی نونهالان این استان بین تکواندوکاران مدعی کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز اوزان‌ 33، 37، 41، 45، 49، 53، 57، 61، 65 و به اضافه 65 کیلوگرم خواهد بود.

در رده ‌سنی نوجوانان مسابقات تکواندو قهرمانی استان قم نیز متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1377 تا دهم دی‌ماه سال 1380 برابر یکدیگر برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز به میدان می‌روند، در حالی که رقابت‌های این رده سنی در اوزان ممنهای 45، 48، 51، 55، 59، 63، 68، 73، 78 و به اضافه 78 کیلوگرم به انجام می‌رسد.

تکواندوکاران شرکت کننده در پیکارهای قهرمانی استان قم در حالی برابر یکدیگر به میدان می‌روند که هیأت تکواندو استان قم برای برگزاری دوره جدید لیگ‌های استانی این رشته در پنج رده سنی نیز برنامه‌ریزی کرده است و تکواندوکاران در تلاش برای کسب عناوین برتر از بهمن ماه رقابت خود را آغاز می‌کنند.

این در شرایطی است که کمیته لیگ هیأت تکواندو مسوولیت برنامه‌ریزی برای برگزاری رقابت‌های لیگ را عهده‌دار است و امسال برای سیزدهمین دوره مسابقات لیگ‌های نونهالان، نوجوانان، ‌جوانان و بزرگسالان و دومین دوره لیگ خردسالان در رده کمربند قرمز و مشکی در گروه پسران برنامه‌ریزی کرده است.

تیم‌های مایل به حضور در دوره جدید مسابقات لیگ تکواندو باشگاه‌های رده سنی خردسالان قم باید تکواندوکاران متولد یازدهم دی‌ماه سال 1383 تا دهم دی‌ماه سال 1387 را معرفی کنند، ضمن اینکه لیگ نونهالان با حضور متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1380 تا دهم دی‌ماه سال 1384 برگزار می‌شود و در ترکیب تیم‌های رده سنی نوجوانان نیز تکواندوکاران متولد یازدهم دی‌ماه سال 1378 تا دهم دی‌ماه سال 1381 به میدان خواهند رفت.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com