کد خبر ۳۹۲۳۱ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۴
عضو شورای شهر قم:

دست دولت در جیب شرکت‌های خدمات‌رسان است

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: دولت دستش را در جیب شرکت‌های خدماتی کرده و وضعیت مالی خوبی در شرکت‌ها شاهد نیستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،حسن بختیاری شنبه شب در دویست و دوازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به ریاست ولی‌الله بیاتی در سالن جلسات ساختمانی شهید باکری برگزار شد، با اشاره به وضعیت پست‌های هوایی و زمینی شرکت برق گفت: دولت دستش را در جیب شرکت‌های خدماتی کرده و وضعیت مالی خوبی در شرکت‌ها شاهد نیستیم و سهمی که باید برای زیرساخت‌ها داده شود به شهرها داده نمی‌شود و نتیجتاً شرکت‌ها مجبور هستند تا برای تأمین هزینه‌ها از ساده‌ترین روش‌ها استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه پست‌های هوایی اصلاً مورد تأیید در شهر نیست گفت: پست‌های هوایی مشکلات نازیبایی در شهر ایجاد می‌کنند و باید فکری جدی در این خصوص صورت گیرد و باید همکاری بیشتری باشد برای رفع مشکلات تا بتوانیم شاهد خدماتی بهتر به مردم باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: در بحث توسعه پست‌های درون شهر حتماً باید سهم جداگانه‌ای را به شهر پرداخت کنند تا مشکلات شهر هم برطرف شود.

امیرعلی احمدی عضو شورای شهر قم نیز در این جلسه با اشاره به ضرورت افزایش روشنایی معابر سطح شهر اظهار کرد: مشاهده می‌شود بعضاً شهرداری در محاکم قضایی به علت عدم روشنایی کافی معابر محکوم می‌شود.

وی گفت: آنچه که از قوانین بر می‌آید تهیه تجهیزات شاید بر عهده شهرداری باشد اما روشنایی بر عهده شرکت برق است و نیاز است به این امر توجه شود.

عضو شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه باید روشن شود روشنایی معابر بر عهده شهرداری است یا شرکت برق گفت: در این بخش اختلاف بین کارشناسان امر وجود دارد.

وی با بیان اینکه میوه فروش‌هایی که در معابر هستند از سیم‌های برق، برق غیرقانونی می‌گیرند گفت: اگر با این کار اتفاقی برای مردم بیفتد باید مشخص شود که باید شهرداری پاسخگو باشد یا شرکت برق.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com