کد خبر ۳۹۸۵۵ انتشار : ۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۰
امروز در سالن شهيد حيدريان قم صورت مي‌گيرد

امروز در سالن شهيد حيدريان قم صورت مي‌گيرد

تيم‌هاي فوتسال ياسين‌پيشرو قم و شهروند ساري امروز در ديداري معوقه از هفته هفدهم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور در قم به مصاف يكديگر مي‌روند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،در حالی که امسال هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در جریان است و پنج تیم مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها هستند، طبق جدول تنها سه هفته از بازی‌های این فصل باقی مانده اما با احتساب دیدارهای معوقه هفته هفدهم، در واقع چهار هفته دیگر قهرمان مشخص می‌شود.

امسال 14 تیم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حضور دارند و گزینه اصلی کسب عنوان قهرمانی تیم گیتی‌پسند اصفهان است که بهترین بازیکن آسیا و فوتسالیست شاخص و نام‌دار استان قم یعنی علی‌اصغر حسن‌زاده را نیز در ترکیب خود دارد اما در انتهای جدول گزینه‌های اصلی سقوط تیم‌های طرح و توسعه الوند قزوین و دانشگاه آزاد اسلامی تهران محسوب می‌شوند.

در بین تیم‌های حاضر در دوره هجدهم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور، تیم یاسین‌پیشرو نماینده فوتسال استان قم است که در یکی از ضعیف‌ترین دوران حضور نمایندگان قم در ادوار مختلف این رقابت‌ها، تا کنون عملکردی پر فراز و نشیب داشته و در بین 14 تیم مکان نهم را در اختیار دارد.

تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم بعد از مسابقه‌ خانگی هفته بیست و سوم که در سالن شهید حیدریان قم برابر تیم آخر جدول رده‌بندی یعنی طرح و توسعه الوند قزوین انجام داد و با سه گل به برتری رسید، باید چهار بازی باقی مانده تا پایان فصل را با تیم‌های شهروند ساری و شهرداری ساوه در قم انجام بدهد و البته در میهمانی تیم‌های حفاری اهواز و گیتی‌پسند اصفهان نیز به میدان برود.

این در حالی است که بازی‌ معوقه یاسین‌پیشرو قم با شهروند ساری دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال است که به دلیل ارتحال رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در نیمه دوم دی‌ماه لغو شده بود و اکنون در فاصله بین بازی‌های هفته‌های 23 و 24 لیگ برتر به انجام خواهد رسید.

برنامه سه هفته پایانی به گونه‌ای تنظیم شده که مسابقات معوقه هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 امروز سه‌شنبه سوم اسفندماه به صورت همزمان برگزار می‌شود و یاسین‌پیشرو قم در سالن شهید حیدریان میزبان شهروند ساری است.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com