کد خبر ۳۲۴۲۹ انتشار : ۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۷
در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال

یاسین‌پیشرو قم با یک محروم به مصاف دبیری می‌رود / بازگشت کاپیتان و گلزن چپ‌پا

تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در هجدهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در غیاب یکی از مهره‌های کلیدی خود به مصاف تیم دبیری تبریز می‌رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در بازی خانگی هفته هفدهم رقابت‌های هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال با دو بازیکن محروم به مصاف تیم فرش‌آراء مشهد رفت اما نتوانست از این بازی حساس با کسب سه امتیاز خارج شود.

حالا نوبت به رویارویی شاگردان سیدمهدی غیاثی در تیم یاسین‌پیشرو قم با یکی از مدعیان قهرمانی و البته مدافع عنوان قهرمانی لیگ پانزدهم یعنی دبیری تبریز رسیده است و یاسینی‌ها انگیزه‌ زیادی دارند که در این دیدار همانند نیم‌فصل نخست پیروز شوند.

یاسین‌پیشرو قم در جدال حساس خارج از خانه هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به دنبال جبران امتیازات ارزشمندی است که در هفته‌های سپری شده از فصل جاری لیگ برتر باشگاه‌های کشور برابر حریفان از دست داده و به همین دلیل از صف مدعیان قهرمانی نیز دور مانده است.

نماینده فوتسال قم در این دیدار در غیاب یکی از مهره‌های کلیدی خود یعنی میثم ایلانلو به میدان می‌رود، بازیکنی که در دیدار خانگی هفته هفدهم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برابر تیم فر‌ش‌آراء مشهد از زمین مسابقه اخراج شد.

به همین دلیل ایلانلو نمی‌تواند دیگر یاران سیدمهدی غیاثی را در دیدار هفته هجدهم با تیم دبیری تبریز همراهی کند، تیمی که در لیگ پانزدهم با پیراهن آن در کنار چهره‌ سرشناسی همچون وحید شمسایی به میدان رفته و با آن قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورده است.

نماینده فوتسال استان قم در حالی که از بازی‌های قبل هفت پیروزی، دو تساوی و هفت باخت در کارنامه دارد و فاصله‌ای 13 امتیازی بین این تیم و صدرنشین جدول لیگ برتر به چشم می‌خورد امیدوار است که با بازگشت دو مهره محروم از هفته هفدهم از سد دبیری تبریز عبور کند و پیروزی در نیم‌فصل نخست نیز تکرار شود.

در جدول رده‌بندی بازی‌های فصل جاری قهرمانی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور هم‌اکنون تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم با کسب 23 امتیاز در مکان ششم ایستاده است و در حالی به  میهمانی تیم مدعی دبیری تبریز می‌رود که این تیم 35 امتیازی و سوم است.

نماینده فوتسال قم در حالی گام به دیدار حساس هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال برابر تیم دبیری تبریز می‌گذارد که در این دیدار می‌تواند از وجود دو بازیکن کلیدی و اصلی خود یعنی ناصر اطمینان و کاپیتان خود سعید قاسمی بهره ببرد زیرا آنها در دیدار با فرش‌آراء مشهد به دلیل محرومیت غایب بودند.

ناصر اطمینان بازیکن چپ‌پا و شوت‌زن تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر برابر تیم صدرنشین و مدعی تاسیسات دریایی تهران یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود اما به دلیل دریافت دو کارت زرد از بازی اخراج شد تا در بازی با فرش‌آراء مشهد در هفته هفدهم لیگ هفدهم محروم باشد.

دیگر محروم تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در بازی خانگی هفته قبل مقابل فرش‌آراء مشهد، سعید قاسمی کاپیتان این تیم بود که این بازیکن هم در دیدار با تاسیسات دریایی که یک بازی سنگین و نفس‌گیر بود کارت زرد گرفت تا به دلیل محرومیت در بازی هفته هفدهم نتواند برای تیمش بازی کند اما حالا هم قاسمی و هم اطمینان به دیدار یاسین‌پیشرو در مقابل تیم دبیری تبریز می‌رسند، دیداری که سه‌شنبه سوم آذر ماه در تبریز انجام می‌شود.

منبع :فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com