کد خبر ۳۹۳۶۵ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۱
مدیر عامل شرکت گاز استان قم :

مصرف گاز در استان قم افزایش پیدا کرده است

مدیر عامل شرکت گاز استان قم گفت: به علت برودت هوا و افزایش مصرف گاز طبیعی، همشهریان باید در کنار استفاده بهینه از گاز اقدامات صرفه‌جویی را هم رعایت کنند تا دیگر هموطنان هم بتوانند از این نعمت الهی بهره‌مند شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،حسین محمدی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در قم با اشاره به اهمیت صرفه جویی در مصرف گاز به‌ویژه در مصارف خانگی اظهار داشت: به علت برودت هوا و افزایش مصرف گاز طبیعی، همشهریان باید در کنار استفاده بهینه از گاز اقدامات صرفه‌جویی را هم رعایت کنند تا دیگر هموطنان هم بتوانند از این نعمت الهی بهره‌مند شوند.

وی بابیان اینکه میزان مصرف گاز قم در آذر ماه سال جاری 241 میلیون متر مکعب بوده است، افزود: این میزان مصرف در مدت مشابه سال گذشته 256 میلیون متر مکعب بوده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان قم میزان مصرف گاز در آبان‌ماه و مهرماه سال جاری در قم را هم به ترتیب 219 و 174 میلیون متر مکعب دانست و گفت: این میزان مصرف در مدت مشابه سال گذشته نیز به ترتیب 198 و 159 میلیون متر مکعب بوده که نشان می‌دهد در آبان‌ماه سال جاری و مهرماه سال قبل از برودت زیادی برخوردار بوده و تبع میزان مصرف گاز افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه‌های دریافت صورتحساب توسط مشترکان خاطرنشان کرد: در راستای تکریم مشترکان سامانه‌های تلفنی، اینترنتی و پیامکی برای دریافت و اعلام بدهی مشترکیان راه اندازی شده است، همچنین در آینده نزدیک تمامی خدمات پذیری، تغییر نام و اصلاح آدرس مشترک، بررسی شکایات مشترکین، صدور صورتحساب المثنی و... در دفاتر پیشخوان دولت الکترونیک مقدور می‌شود.

محمدی با درخواست از همشهریان برای رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسایل گاز سوز تصریح کرد: بازرسی از محل اتصال دودکش‌ها، بررسی اتصالات گازی، عدم قرارگیری لوازم قابل اشتعال در کنار وسایل گاز سوز و... سبب استفاده بهینه و کاهش خطرات در این زمینه می‌شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com