کد خبر ۳۹۳۸۸ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

۵ درصد بودجه ۹۶ شهرداری قم به فعالیت‌های فرهنگی- ورزشی اختصاص‌یافت

شهردار قم بابیان اینکه در سال ۹۶ بیش از ۵ درصد بودجه به امور فرهنگی ورزشی اختصاص‌یافته است، گفت: ساخت ۱۰ مجموعه فرهنگی ورزشی در مناطق مختلف شهر قم در دستور کار شهرداری قرار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،سید مرتضی سقائیان نژاد در دویست و چهاردهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، در جریان بررسی گزارش تفریغ بودجه سال 94 سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم اظهار داشت:مشکل سازمان فرهنگی ورزشی مشکل مالی نیست و مشکل، فعالیت‌ها و اقداماتی است که باید تحقق یابد.

شهردار قم گفت: با بررسی کارهایی که در سازمان تفریحی فرهنگی- ورزشی صورت پذیرفته مشاهده می‌شود برخی موارد به هیچ وجه مربوط به شهرداری نیست و از وظایف سازمان‌های دیگر است.

وی بابیان اینکه در سال 96  بیش از 5 درصد بودجه به کارهای فرهنگی و ورزشی اختصاص‌یافته است، تصریح کرد: 10 میلیارد تومان در هر منطقه‌ای به این کار اختصاص‌یافته و این رقم جدای از قیمت زمین است.

سقائیان نژاد  با اشاره به ساخت 10 مجموعه فرهنگی ورزشی در مناطق مختلف شهر قم گفت: طراحی‌ها انجام و کلنگ آن زده‌شده است.

شهردار قم با تأکید بر شفاف‌سازی بودجه‌ها گفت: موارد بودجه سال 96 کاملاً مشخص است و درحال حاضر از تفریغ در حال صحبت هستیم که مربوط به گذشته است.

سقائیان نژاد اختصاص زمینی به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم برای فروش و تأمین درآمدها در سال 94 را مورد نقد قرار داد و گفت: این زمینی به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری برای فروش واگذارشده بود، این سازمان تاکنون موفق به فروش این زمین نشده و این کار از اساس اشتباه بوده است.

منبع: تسنیم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com