کد خبر ۴۰۳۳۵ انتشار : ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۳
شهردار قم مطرح کرد

تقویت کمپ‌های اسکان پایدار شهری در قم/ مردم پیشنهادات خود را به مدیریت شهری ارائه کنند

شهردار قم قم با تاکید بر اینکه مردم پیشنهادات خود را به مدیریت شهری ارائه کنند گفت: یکی از محورهای توسعه قم رسیدگی به امر گردشگری مذهبی و تقویت زیرساخت‌ها در این بخش است و نیاز داریم در این بخش مردم هم همراه ما بوده و نظرات خود را بیان کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،سیدمرتضی سقائیان‌نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه امسال شرایط موفقی در حوزه اسکان اضطراری در شهر قم فراهم شده است اظهار کرد: با این وجود برنامه ویژه‌ای برای سال‌های آینده داریم و می‌خواهیم کمپ‌های اصلی همچون فدک وغدیر را برای مردم نهادینه کنیم.

سقائیان‌نژاد فراهم‌آوری و تقویت کمپ‌های اسکان را در راستای احترام به مردم دانست و گفت: به دنبال این هستیم که فضاهایی پایدار و در شان مردم در شهر فراهم شده و رفاه و آسایش زائرین را در زمان حضور در قم تامین کنیم.

وی با تاکید بر تامین زیرساخت‌هایی مناسب در شهر برای استفاده همشهریان قمی بیان کرد: ما باید برنامه‌های خود برای شهروندان را نیز تقویت کنیم و تنها نگاه‌مان به مسافران نباشد.

شهردار قم با تاکید بر اینکه مردم پیشنهادات خود را به مدیریت شهری ارائه کنند گفت: یکی از محورهای توسعه قم رسیدگی به امر گردشگری مذهبی و تقویت زیرساخت‌ها در این بخش است و نیاز داریم در این بخش مردم هم همراه ما بوده و نظرات خود را بیان کنند.

وی با بیان اینکه حرکت شهرداری برای تقویت امکانات قم رو به جلو است افزود: ظرفیت قم بسیار بالا است هرچند اقدامات زیادی انجام شده اما تا قله فاصله زیادی داریم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com