کد خبر ۳۹۴۱۱ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۴
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مطرح کرد

گسترش اعتراضات مردمی با اعدام جوانان انقلابی بحرین

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اعدام جوانان انقلابی در بحرین نتیجه عکس به دنبال دارد و موجب می‌شود که مردم این کشور برای گرفتن حقوق خودشان اصرار بیشتری داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،حجت‌الاسلام والمسلمین محمود رجبی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم در واکنش به خبر اعدام سه جوان انقلابی در بحرین اظهار کرد: مردم بحرین با چنین اقداماتی به خباثت رژیم سعودی و رژیم آل خلیفه بیشتر پی می‌برند و این مساله موجب بالاگرفتن اعتراضات در بحرین خواهد شد.

وی ادامه داد: با اعدام‌ها در بحرین، مردم این کشور نه تنها شور و نشاط را برای پیگیری حقوق خودشان از دست نمی‌دهند، بلکه آن‌ها در آینده برای دریافت این حقوق ایستادگی بیشتری خواهند داشت.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: رژیم‌های مستبد همچون رژیم آل خلیفه و رژیم سعودی این توهم باطل را دارند که با سرکوب مردم، آن‌ها عقب نشینی می‌کنند، این در حالی است که رژیم شاه پس از سرکوب مردم در ایران سرنگون شد.

رجبی با اشاره به نتیجه اقدامات سرکوب گرایانه رژیم آل خلیفه گفت: این رژیم تصور می‌کند که با سرکوب، اعتراضات مردم بحرین خاموش می‌شود، این در حالی است که اعدام جوانان انقلابی نتیجه عکس به دنبال دارد و موجب می‌شود که مردم بحرین برای گرفتن حقوق خودشان اصرار بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد که رژیم‌های آل خلیفه و آل سعود همچون مراحل پایانی رژیم صدام که دچار دیوانگی شده بود، با اقدامات نسنجیده، ضد اسلامی و ضد بشری زمینه را برای سقوط خودشان فراهم می‌کنند، این رژیم‌ها هم در داخل و هم در خارج کشورشان اقدامات دیوانه وار انجام می‌دهند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: رژیم‌های آل خلیفه و آل سعود جنایت‌های زیادی را در حق مردم کشورشان از قبیل اعدام، حبس و شکنجه مردم انجام می‌دهند، این رژیم‌ها به گروه‌های تکفیری هم کمک می‌کنند و چینن اقداماتی زمینه را برای فروپاشی رژیم‌های آل خلیفه و آل سعود فراهم می‌کند.

رجبی با اشاره به جنایت‌های رژیم آل سعود اظهار کرد: پیش از این شاهد اعدام شیخ نمر به دست این رژیم بودیم، امروز هم سه جوان انقلابی به جرم واهی در بحرین توسط رژیم آل خلیفه اعدام شد، در یمن هم به صورت روزانه شاهد به خاک و خون کشیده شدن مردم مظلوم این کشور هستیم.

وی ادامه داد: خون‌های پاک و به ناحق ریخته شده توسط رژیم آل سعود و رژیم آل خلیفه، زمینه را برای نابودی این رژیم‌ها فراهم می‌کند، البته از رژیم آل سعود انتظاری بیش از جنایت نمی‌رود، این رژیم توسط انگلیس برای نابودی اسلام به وجود آمد و کشورهای غربی با دراختیار دادن انواع تسلیحات نظامی از رژیم سعودی حمایت می‌کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: شاهد این هستیم که رژیم آل خلیفه و رژیم آل سعود با صهیونیست‌ها در ارتباط هستند و از علنی کردن این ارتباط هیچ ابایی ندارند، رژیم‌های آل خلیفه و آل سعود به تنهایی این جنایت‌ها را انجام نمی‌دهند، بلکه این رژیم به عنوان مزدوری برای جریان استکبار عمل می‌کنند.

رجبی با اشاره به جنایتکار بودن رژیم سعودی خاطرنشان کرد: اگر این رژیم اقدامی جز جنایت انجام می‌داد، باید تعجب می‌کردیم؛ رژیم سعودی باید بداند که ملت‌های آزادی جهان مخالف جنایت‌های این رژیم هستند، رژیم سعودی اقدامات ضدانسانی و ضد بشری بسیاری را علیه مردم انجام داده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com